1 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה מוצג כמאמן טוטנהאם
אנטוניו קונטה מוצג כמאמן טוטנהאם
אנטוניו קונטה מוצג כמאמן טוטנהאם
(באדיבות האתר הרשמי של טוטנהאם)
אנטוניו קונטה הוא מאמן טוטנהאם החדש. אחרי פיטוריו של נונו אספריטו סנטו מהספרס, הקבוצה חיפשה במהירות מחליף והיום (שלישי) הודיעה על המינוי של האיטלקי בחוזה לשנה וחצי, עד תום עונת 2022/23. הוא אף צפוי כבר להעביר אימון ראשון עוד היום.
קונטה הסכים להצעה משתלמת במיוחד מהתרנגולים הכוללת שכר של 13 מיליון ליש”ט ואופציית הארכה לעונה נוספת. מי שלחץ למינויו של קונטה היה המנהל המקצועי האיטלקי של טוטנהאם, פאביו פראטיצ'י, לו יש מערכת יחסים ארוכת שנים עם המאמן.
קונטה אמר אחרי החתימה הרשמית: “אני מאוד שמח לחזור לאמן ולעשות את זה בפרמייר ליג עם קבוצה שיש לה שאיפות להיות תחרותית שוב. טוטנהאם זה מועדון עם מתקנים נהדרים ואחד מהאצטדיונים הכי יפים בעולם. אני לא יכול לחכות להתחיל לעבוד ולהעביר לשחקנים ולקהל את התשוקה שיש לי, כזאת שהייתה לי כשחקן וכמאמן”.
קונטה התייחס גם לעובדה שהיה קרוב לחתום בספרס כבר בקיץ אבל בסופו של דבר ויתר על המשרה: “בקיץ האחרון זה לא קרה מכיוון שזה היה קרוב מידי לעזיבה שלי לאינטר ועוד הייתי מאוד נסער. הרגשתי שזה לא היה הזמן הנכון עבורי לחזור לאמן. אני שמח שדניאל לוי היה נחוש ורצה להפקיד בידי את המשימה גם כעת”.