2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
(רויטרס)
המאמן ולדימיר איביץ’ לא יחזור למכבי תל אביב. חרף משא ומתן בין הצדדים שהתקיים במשך שבוע ימים, החליט הסרבי להודיע למיץ’ גולדהאר ולג’ק אנגלידיס כי הוא מודה להם על כך שניסו להחזיר אותו לקריית שלום, אך הוא נאלץ לסרב בשל סיבות משפחתיות והוא מעדיף בשלב הזה להישאר במקום מגוריו ביוון.
איביץ’ היה הבחירה מספר 1 של גולדהאר ואנגלידיס עם פיטוריו של פטריק ואן לוון, הם מיקדו את עצמם בניסיון להחזיר אותו כי האמינו שיוכל להפיק הרבה מהסגל הקיים ולהוביל את המועדון לדרך חדשה אחרי שזכה כבר בשתי אליפויות מרשימות עם הצהובים ב-2018/19 וב-2019/20.
2 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר וג'ק אנגלידיס
מיץ' גולדהאר וג'ק אנגלידיס
מיץ' גולדהאר וג'ק אנגלידיס
(רדאד ג'בארה)
יחד עם זאת, הסרבי שפוטר מווטפורד ויושב מאז כמעט שנה בביתו, שכן ניהל שיחות עם גולדהאר ואנגלידיס בנושא, החליט שזהו אינו העיתוי הנכון עבורו לחזור. סביר להניח ששמו לא יעלה שוב, אחרי שגם עם פיטוריו של גיאורגיוס דוניס היה ניסיון להחזירו, וגם אז הוא דחה אותו.
כעת ימקד ג’ק אנגלידיס, שנמצא בחו”ל, את מאמציו במינוי מאמן זר אחר מבין המועמדים אשר גובשו בתקופה האחרונה למקרה שאיביץ’ לא יסכים. אנגלידיס עוד ניסה אתמול להמשיך ולקיים את המו”מ עם הסרבי אך בשעות הלילה הגיעה התשובה השלילית הסופית. את המשחקים מול הלסינקי ואת הדרבי התל אביבי יעביר ברק יצחקי כמאמן זמני. המאמן החדש כפי הנראה ימונה במהלך הפגרה.