2 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
דווקא כשהדברים בפאריס סן ז’רמן מתחילים להתחבר עבור ליאו מסי, לפחות בליגת האלופות, הגיעה פציעה נוספת שתשבית את הארגנטינאי. הקבוצה פרסמה את הסגל שיעמוד לרשותה למפגש בצ’מפיונס מול לייפציג הערב (רביעי, 22:00) והפרעוש, שלא נכלל בו, לא יעמוד לרשותה במפגש החשוב.
בנוסף לכאבים בשריר מהם סבל הארגנטינאי במשחק מול ליל בו הוחלף, יש לו עדיין בעיה בברך. רופאי מחזיקת הגביע הצרפתי עוקבים מקרוב אחרי מצבו של הכוכב, שעבד לאחרונה עם פיזיותרפיסט במטרה לחזור לכשירות מלאה. בקבוצה תחילה היו אופטימיים שמסי ישותף מול הגרמנים, אבל הנטייה בסופו של דבר הייתה לא לסכן אותו.
מאמן הקבוצה, מאוריסיו פוצ’טינו, אמר על הפציעה של הפרעוש: “אנחנו מאוד מקווים שהוא יתאושש מהר מהפציעה והחזרה שלו תהיה בזמן”. על המשחק מול הגרמנים אמר: “מצפה לנו משחק מאוד קשה מול יריבה פיזית שתקשה עלינו מאוד. אנחנו מאוד רוצים להשתפר ולהציג יכולת גבוהה יותר”.
2 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
(רויטרס)
גם קשרה ההולנדי של פאריס, ג’ורג’יניו ויינאלדום, דיבר במסיבת העיתונאים: “הדבר הכי חושב עבורי כרגע הוא להכיר את חבריי לקבוצה טוב יותר. יש הבדל גדול בין ליברפול לפ.ס.ז, ולוקח זמן להסתגל. כמובן שהקבוצה חזקה יותר כאשר מסי משחק, הוא רק עכשיו הגיע וגם לו לוקח זמן להתאים את עצמו לקבוצה”.