3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס בחימום
לואיס סוארס בחימום
לואיס סוארס בחימום
(La Liga)
המחזור הרביעי בליגת האלופות יימשך הערב (רביעי, 22:00) עם עוד כמה משחקים מסקרנים, והמעניין שבהם, בוודאי בכל הקשור ליריבות, יתקיים באנפילד: ליברפול תארח את אתלטיקו מדריד בבית מספר 2 לעוד קרב גדול ושבועיים לאחר ה-2:3 הנהדר של האנגלים בוונדה מטרופוליטנו.
מדובר כמובן בשתי הפייבוריטיות של הבית שכולל גם את פורטו ומילאן, שמאכזבת מאוד עד כה עם שלושה הפסדים בשלושה משחקים. ליברפול ראשונה עם מאזן מושלם, אתלטיקו במקום השני עם ארבע נקודות, מאזן זהה לשל פורטו. שתיהן ינסו להשיג בהקדם את הכרטיס לשלב הבא, כשהקבוצה של יורגן קלופ יכולה לסגור את הסיפור ולהתכונן בראש שקט לשמינית הגמר.
הרכב אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, פיליפה, חוסה חימנס, מריו הרמוסו, קיראן טריפייר, יאניק קראסקו, רודריגו דה פול, קוקה, אנחל קוראה, ז’ואאו פליקס ולואיס סוארס.
הרכב ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר-ארנולד, וירג’יל ואן דייק, ג’ואל מאטיפ, קוסמאס צימיקס, פאביניו, ג’ורדן הנדרסון, אלכס אוקסלייד-צ’ימברליין, סאדיו מאנה, מוחמד סלאח ודיוגו ז’וטה.
3 צפייה בגלריה
שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים
(רויטרס)
אירוע שקיבלנו במשחק הקודם היה אחרי שריקת הסיום. מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה, ירד לחדרי ההלבשה מבלי שלחץ את ידו של קלופ, והדבר עשה כותרות בספרד ובאנגליה. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, התייחס צ’ולו לנושא: “כפי שהסברתי, אני לא אוהב את לחיצת היד אחרי משחקים. אני יודע שבאנגליה ממש מכבדים את זה, אבל אני רואה בזה משהו שקרי ואני מתנגד למנהג הזה. אני מעריך את קלופ כמאמן והוא עושה עבודה גדולה, אבל יש לי את הקודים שלי”.
סימאונה התייחס למשחק עצמו: “זה יהיה קרב גדול בין שני מועדונים גדולים וקהל אדיר. בכדורגל אין נקמה, המשחק ההוא נגמר וכעת יש משחק חדש שמתחיל ב-0:0. אנחנו עומדים בפני כמה משחקים מכריעים וזה יכול לתת לו את החיזוק שאנחנו צריכים”.
3 צפייה בגלריה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
(רויטרס)
מן העבר השני, קלופ אמר לקראת המפגש: “ננסה להכריע את המשחק כמה שיותר מהר. עלינו לעבוד על השערים שאנחנו סופגים וזה משהו שאנחנו רוצים לתקן. לחיצת הידיים? זה משחק חשוב ואני מודאג ממנו יותר מאשר הלחיצה, אני לא מתייחס לזה. באים כדי לנצח. אני מכבד את סימאונה, אבל אנחנו לא מכירים בחיים האישיים שלנו”.