3 צפייה בגלריה
ניימאר ואמבפה
ניימאר ואמבפה
ניימאר ואמבפה
(רויטרס)
חלקו השני של המחזור הרביעי בליגת האלופות יגיע הערב (רביעי, 22:00), כאשר במוקד מספר מפגשים מסקרנים במיוחד: מנצ’סטר סיטי תארח בביתה את קלאב ברוז’ בבית מספר 1 ובמשחק מקביל בבית פאריס סן ז’רמן תפגוש את לייפציג.

בית 1

מנצ’סטר סיטי – קלאב ברוז’

חניכיו של פפ גווארדיולה סיימו את הסיבוב הראשון בצ’מפיונס עם שני ניצחונות והפסד בודד לפאריס סן ז’רמן, כשבמאזנם שש נקודות והם ממוקמים במקום השני בבית, כשבליגה האנגלית נמצאים במקום השלישי. הסיטיזנס יגיעו למשחק שלושה ימים לפני הדרבי הגדול מול יונייטד בחוץ. מנגד, הבלגים נמצאים במקום השני בליגה המקומית, ובבית באלופות במקום השלישי עם ניצחון, תיקו והפסד ובמאזנם ארבע נקודות. כאמור, ניצחון של קלאב ברוז’ יעלה אותם למקום השני, על חשבונה של אלופת אנגליה.
מאמן מנצ’סטר סיטי, פפ גווארדיולה, התייחס למפגש: “המשחק הזה הרבה יותר חשוב מהדרבי, הוא יהווה צעד ענק קדימה לקראת שמינית הגמר במקרה וננצח. הדרך בה אנו משחקים לאחרונה היא אחת הטובות ביותר מאז הגעתי לקבוצה, התוצאות קצת פחות, אבל מאוד מרוצה מהתהליך, ללא קשר לתוצאה בסיום”.
הרכב מנצ’סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ג’ון סטונס, אמריק לאפורט, ז’ואאו קנסלו, רודרי, אילקאי גונדואן, ברנרדו סילבה, ריאד מחרז, פיל פודן וג’ק גריליש.
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
(רויטרס)

לייפציג – פאריס סן ז’רמן

הגרמנים, שטרם לקחו נקודה במפעל העונה, מארחים את החבורה של מאוריסיו פוצ’טינו, שמגיעה ללא ליאו מסי הפצוע. הקבוצה מעיר האורות גברה במחזור הקודם 2:3 על לייפציג אחרי מהפך מאוחר. כעת יקוו בפאריס לרשום ניצחון נוסף ולעשות צעד משמעותי לעבר שמינית הגמר.
הרכב פאריס סן ז’רמן: ג’אנלואיג’י דונארומה, אשרף חכימי, מרקיניוס, פרסנל קימפמבה, נונו מנדש, ג’ורג’יניו ויינאלדום, דנילו פריירה, אידריסה גיי, אנחל די מריה, ניימאר וקיליאן אמבפה.
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)