3 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(ראובן שוורץ)
אחרי שהשיגה ארבע נקודות מתוך שש אפשריות במשחקים הקשים מול שתיים מהקבוצות החזקות בליגה, מכבי תל אביב ומכבי חיפה, מ.ס אשדוד ממשיכה בהכנות לקבוצה גדולה נוספת שמחכה לה בשבת בערב, מוליכת הטבלה הפועל באר שבע.
במסיבת העיתונאים שנערכה היום (חמישי) דיבר המאמן רן בן שמעון על הביטחון לאחר המשחקים האחרונים ועל התחושות לקראת משחק החוץ הקשה נגד המועדון מהנגב: ״אני מקווה מאוד ששני המשחקים האחרונים נתנו לשחקנים שלנו ביטחון, אבל אני חושב שקרו שני דברים חשובים במשחקים האחרונים – גם התחברנו יותר וגם די ברור ששתי הקבוצות האלו באו לשחק כדורגל, ואנחנו יודעים לשחק נגד קבוצות שיודעות לשחק כדורגל. כלומר, יותר מסתדר לנו כרגע, ואני מקווה שבעתיד נמצא גם לזה פתרונות”.
3 צפייה בגלריה
שחקני אשדוד חוגגים את שער השוויון השני
שחקני אשדוד חוגגים את שער השוויון השני
שחקני אשדוד חוגגים את שער השוויון השני
(ראובן שוורץ)
המאמן הוסיף: “אין ספק שגם באר שבע היא קבוצה חזקה וטובה ואין ספק שחזר לנו הביטחון, בעצמנו אבל זה עדיין אחד המשחקים הקשים בליגה ואנחנו באים מאוד דרוכים״. לגבי הרעש בבאר שבע סביב הקהל והמאמן רוני לוי, אמר בן שמעון: ״בתוך עולמי אני חי, אבל אנחנו מתעסקים בעצמנו ואני חושב שיש שם גם אוהדים יוצאים מן הכלל וגם מאמן טוב, כך שאני מאמין שבשריקת הפתיחה כל מה שהיה לפני יתבטל והשחקנים שנמצאים על המגרש מוכנים לשחק. נקווה לעשות את התוצאה הטובה ביותר״.
המוכנות של חלק מהשחקנים שלא היו כשירים במאה אחוז לאחרונה, כמו חמודי כנעאן, גיל כהן ומתאוסיניו: ״יש עוד 48 שעות עד המשחק כך, שזה הרבה מאוד זמן במושגים של כדורגל. אני מקווה שכולם יעמדו לרשותנו, לא יודע אם כל השלושה כי אני מעריך שלמתאוסיניו ייקח קצת יותר זמן, אבל נראה מה יהיה לקראת המשחק״.
3 צפייה בגלריה
מתאוסיניו עם הכדור
מתאוסיניו עם הכדור
מתאוסיניו עם הכדור
(רדאד ג'בארה)
קשר הקבוצה פיראס אבו עקל הוסיף: ״אני חושב שלקח לנו קצת זמן להתחבר. התחלנו את העונה ברגל שמאל לצערי, אבל אנחנו מסתכלים קדימה ועושים הכול כדי לתקן את זה ולצאת לדרך יותר טובה כמו שראיתם בשני המשחקים האחרונים״.
תחושת הביטחון לאחר שני המשחקים האחרונים ולקראת הפועל באר שבע: ״כמובן שכל תוצאה טובה נותנת בטחון ברמה האישית והקבוצתית. אנחנו נבוא לבאר שבע כדי לנצח במשחק. אנחנו חייבים נקודות, ואיבדנו כבר יותר מידי נקודות העונה״.