4 צפייה בגלריה
שחקני נתניה ובני לם מרוצים בסיום
שחקני נתניה ובני לם מרוצים בסיום
שחקני נתניה ובני לם מרוצים בסיום
(חגי מיכאלי)
לאחר שלושה משחקים בהם הגיעה כאנדרדוג, מכבי נתניה של בני לם תתארח מחר (שבת, 15:00) אצל הפועל ירושלים, כשהיא מגיעה על תקן הפייבוריטית ותנסה לצאת לפגרה עם שלוש נקודות ומצב רוח חיובי.
"ראינו שהפועל ירושלים קבוצה טובה ואיך שהיא הצליחה לנצח את מכבי פ"ת, כך שאי אפשר להקל ראש באף קבוצה בליגה הזאת. השחקנים יידעו לבוא מוכנים גם מנטלית למשחק כזה", אמרו בקבוצה.
מבחינה מקצועית, המאמן בני לם יחסר את אביב אברהם המורחק, כאשר שי קונסטנטין ועדן קארצב ימשיכו להיעדר, כשהראשון צפוי לחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא.
הרכב מכבי נתניה למשחק: דני עמוס, כארם ג’אבר, שיר צדק, רז שלמה, זלאטן שחוביץ’, עומרי גאנדלמן, יובל שדה, בוריס ינו, גוייאגון פארפה, אבובקאר דומביה ואיגור זאלטנוביץ’.
הרכב הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, עומר אגבדיש, גל מאיו, אונדרז’ באצ’ו, אילוז’ יאו, גוני נאור, קלייטוס נומביל, רוסלן ברסקי, גיא חגיגה, גיא בדש ו-וויליאם אגאדה.
4 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(חגי מיכאלי)
בנושא אחר, הקפטן אלמוג כהן, שלא ישחק בתקופה הקרובה וכבר לוקח חלק בהחלטות במועדון לקראת כניסתו הרשמית לתפקיד המנהל המקצועי, החל אתמול את השלב השני בקורס המאמנים, A, האחרון לפני קורס הפרו ובו לוקחים חלק גם עומר דמארי וטל בן חיים הבלם.
4 צפייה בגלריה
דני עמוס
דני עמוס
דני עמוס
(עמרי שטיין)

זיו אריה התייחס לתקרית: “הראל נענש, זה לא היה צריך לקרות”

מנגד, מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה, התייחס לתקרית בן הראל שלום לאוהדים, עליה פורסם ב-ONE: “אני מבין את המתח והלחץ שמסביב. הקבוצה הזו מאוד מחוברת לקהל, הוא חלק עצום בכך שהגענו עד הלום. לרוב האווירה הסוערת עוזרת לנו. בשוליים, כמו שקורה לפעמים כשיש קרבה רגשית כזו וכשהרוחות מתלהטות, יש גם מקרים פחות נעימים.
בשבת שעברה שחקן שלנו הגיב בצורה שבשום אופן לא הייתה צריכה לקרות, כלפי מיעוט בקהל. הוא נענש השבוע בחומרה, התנצל, וישוב להיות חלק מהמרקם המיוחד של הקבוצה. חשוב לזכור: זוהי קבוצת האוהדים הראשונה בליגת העל, על כל המשתמע מכך. גם לשחקנים וגם לקהל יש אחריות עצומה. שום דבר לא יפורר את הפועל ירושלים או יגרום לנו לסטות מהדרך. הקהל וכולם עוד יהנו מהפועל ירושלים, הפועל של האוהדים".
4 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(אורן בן חקון)
לקראת מכבי נתניה אמר אריה: “עבדנו קשה כל השבוע על מנת להתכונן למשחק מול מכבי נתניה – יריבה מאוד כישרונית, עם אנרגיות גבוהות, מאתגרת. אנחנו מקבלים אותה בתקופה חזקה שלה, נצטרך לדעת להתמודד ולהשיב באנרגיות משלנו. הניצחון בשבוע שעבר שימח מאוד את המערכת שלנו – כולנו יודעים שאנחנו שווים יותר מהמיקום בטבלה, עם עוד קצת ניסיון בליגה הזו, וזו הייתה הוכחה עבור החבר'ה הצעירים למה הם מסוגלים. אני יודע ומאמין בכל ליבי שהם מסוגלים לעוד הרבה יותר מזה. אנחנו רוצים לייצר מומנטום ולצאת לפגרה עם תוצאה חיובית - בטח כשזה בבית שלנו, מול הקהל הנהדר שלנו”.
בפן המקצועי, המאמן צפוי להמשיך עם וויליאם אגאדה בהתקפה, כאשר השאלה הגדולה היא האם עידן שמש, שהעניק לקבוצה ניצחון על מכבי פתח תקווה עם שער דרמטי, יפתח בהרכב.
הרכב משוער: אדליי אדבאיו, עומר אגבדיש, אונדז'יי באצ'ו, אלוז' יאו, גוני מאור, מאור ג׳רסי, קלייטוס נומביל, רוסלן ברסקי, גיא חדידה (עידן שמש), גיא בדש, וויליאם אגאדה.