3 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים
(רויטרס)
אחרי ה-1:2 על שחטאר דונייצק בליגת האלופות, ריאל מדריד תחזור לליגה הערב (שבת, 22:00) עם משחק ביתי מול ראיו וייקאנו בסנטיאגו ברנבאו. החבורה של קרלו אנצ’לוטי תמשיך להיאבק על המקום הראשון מול ריאל סוסיאדד המפתיעה הגדולה, שמקדימה את הבלאנקוס בנקודה, אך גם עם משחק עודף. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
לקראת המפגש, ב’מארקה’ הספרדי הפנו את הזרקור ל”משימה הבאה של אנצ’לוטי”, כפי שהגדירו, והיא להתמודד עם הכעסים והתסכול שנוצרו בחדר ההלבשה. לפי הפרסום, בסביבת המועדון מבינים שישנם מספר שחקנים שמאוכזבים מאוד ממעמדם והאיטלקי יהיה חייב לנטרל את הרעשים על מנת שלא לפגוע בתפוקה הכוללת.
הרכב ריאל למשחק: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, פרלאן מנדי, קאסמירו, טוני קרוס, אדוארדו קמאבינגה, מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג’וניור וקארים בנזמה.
“זו משימה קשה יותר מתואר”, נכתב בספרד בנושא, כשהדגש הוא למעשה על שלושה שחקנים: אדן הזאר, מרסלו ומרקו אסנסיו. השלושה חזרו אחרי המשחק מול שחטאר מאוכזבים מאוד כאשר הם התחממו במשך דקות ארוכות אבל לא עלו לשחק. “אני מבין את התסכול, אבל לא רציתי לעשות שינויים”, אמר אנצ’לוטי אחרי המשחק. הזאר ואסנסיו, כך נטען, הם “המקרים המסובכים ביותר”, שכן הם דורשים דקות משחק אבל האיטלקי לא ממש מספק קרדיט לשניים.
ריאל אמנם משיגה תוצאות חיוביות ובמומנטום טוב, אבל בספרד ממשיכים להדגיש כי הנושא יהיה חייב להיפתר, שכן מדובר בשחקנים בעלי השפעה בחדר ההלבשה: “זה יכול להשפיע על כר הדשא ובמיוחד על הדור הצעיר”, צוין. למעשה, מרסלו שותף העונה בארבעה משחקים בכל המסגרות (110 דקות בלבד), הזאר שותף בעשרה אך גם כן זכה למעט דקות באופן יחסי (408) ואסנסיו שותף ב-11 משחקים בהם רשם 377 על הדשא בסך הכול. שלושת השחקנים עולים בעיקר כמחליפים ובשלבים מאוחרים העונה תחת אנצ’לוטי.
3 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
בתוך כך, בספרד נרגשים לקראת הברנבאו החדש ובמארקה הקדישו את הכותרת לכך בעיתון: “עיר ברנבאו”, נכתב ושם הזכירו את שלל התוכניות של המועדון לגבי המתחם החדש שעתיד להיחנך בסוף 2022 כשהעבודות בעיצומן כל העת: אירוח משחקי NBA, הופעות בלייב וטכנולוגיה שתאפשר את הזזת כר הדשא לטובת אירועים נוספים, כמו גם משחקי טניס ואף פוטבול.
אנצ’לוטי אמר במסיבת העיתונאים: “נצטרך לעשות משחק מושלם, מול כל יריבה יש אסטרטגיה שונה, למדנו את ראיו ואנחנו יודעים מה לעשות. אני מרגיש טוב מאוד במועדון הזה ובעיר הזו, אני סומך על השחקנים ויודע שהם מבינים את החשיבות של המשחקים.
אנצ’לוטי התייחס לבייל והעובדה שהוא הגן עליו מספר פעמים בכלי התקשורת: “אני לא אבא שלו, האוהדים כועסים עליו, אבל אני לא. הקריאות מהיציע זה חלק מהמשחק, הקהל דורש יותר ואנחנו צריכים לספק לו את זה. בייל עבר תקופה לא טובה, אבל אני בטוח שאף אחד לא שכח שהוא עזר לנו לא מעט, לכן חייבים להאמין בו. בייל לא ישחק מול ראיו כיוון שהוא התאמן רק פעם אחת עם הקבוצה מאז שב מפציעה”.
3 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
גארת' בייל
(רויטרס)
הכעס של הזאר: “הוא יקבל דקות אם ימשיך להתאמן. שחקן שלא כועס כשהוא לא משחק הוא לא שחקן טוב. הוא יכול לכעוס עליי כמאמן, אבל לא כאדם. פאביו קאפלו אמר לי את זה כששיחקתי, היום כשאני מאמן אני מבין את זה”.