2 צפייה בגלריה
ברנרדו סילבה וכריסטיאנו רונאלדו במדי פורטוגל
ברנרדו סילבה וכריסטיאנו רונאלדו במדי פורטוגל
ברנרדו סילבה וכריסטיאנו רונאלדו במדי פורטוגל
(רויטרס)
הדרבי הלוהט של העיר מנצ’סטר, שייערך מחר (שבת, 14:30) בין יונייטד לסיטי באולד טראפורד, יהווה גם קרב פנימי עבור שישה שחקני נבחרת פורטוגל שנמצאים בסגלים של שתי הקבוצות (שלושה בכל צד) וייאבקו אחד בשני רגע לפני שיתקבצו יחדיו למשחקים של הסלסאו בפגרה הבינלאומית מול אירלנד וסרביה.
בצד של פפ גווארדיולה אפשר למצוא את רובן דיאס, ז’ואאו קאנסלו וברנרדו סילבה, בעוד שאצל השדים האדומים אלו דייגו דאלוט, ברונו פרננדש וכמובן כריסטיאנו רונאלדו. עבור סילבה ורונאלדו תהיה זו הפעם הראשונה שהם משחקים האחד מול השני, וקשר התכולים התייחס לכך לקראת המפגש: “אני רגיל שהוא בצד שלי, אבל שיחקתי הרבה פעמים נגד חבריי לנבחרת. כשאני משחק נגד וולבס אני מתמודד מול חצי מהנבחרת שלנו, כשאני מול ליברפול אני נגד ז’וטה וכששיחקתי נגד יונייטד בעבר התמודדתי מול ברונו. יש הרבה פורטוגלים בפרמייר ליג ובסופו של דבר זה עוד משחק כמו השאר”.
2 צפייה בגלריה
ברנרדו סילבה חוגג
ברנרדו סילבה חוגג
ברנרדו סילבה חוגג
(רויטרס)
האתגר שעומד בפניו ובפני חבריו מול CR7: “הולך לו טוב, הוא עוזר ליונייטד עם שערים מאוחרים. הוא שחקן שכולם מכירים ויודעים שהוא יכול להכריע את המשחק. ננסה לעצור אותו ונקווה שלא יבקיע, אבל אנחנו לא משחקים נגד כריסטיאנו אלא נגד יונייטד”.
החשיבות של כריסטיאנו לנבחרת: “הוא הקפטן לשנו ושחקן חשוב מאוד גם מחוץ למגרש. הוא המבקיע הכי טוב שיש ברמה הבינלאומית, אני לא צריך לתאר אותו כי כולם יודעים כמה קשה הוא עובד וכמה הוא חשוב לנבחרת שלנו”.