5 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(רדאד ג'בארה)
אחרי שהובסה במחזור הקודם 3:0 על ידי בני סכנין, הפועל תל אביב רוצה לחזור למסלול ותנסה לעשות זאת ברגע הכי נכון בשבילה, בדרבי הגדול מול מכבי תל אביב ביום ראשון ב-20:45, כאשר המאמן ניר קלינגר והמגן בן ביטון דיברו היום (שישי) במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, כאשר באימון נכחו כ-50 אוהדים שדחפו את השחקנים לקראת המשחק.
ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: “זה נכון שאחרי האימון אנחנו עדיין לא סגורים על סגל השחקנים הבריא, אבל נתאמן גם מחר ובראשון וננסה להכשיר כמה שיותר שחקנים. אנחנו יודעים שכולם יעשו את המקסימום, אחרת הם לא היו שייכים לכאן. זה הזמן לברך את דורון ליידנר, כל מי שמזומן לנבחרת ישראל זה כבוד למועדון ואנחנו תמיד נתמוך בזה. אני מקווה שדורון יחלים, למרות שזה לא פשוט, ויעמוד גם לרשותנו וגם לרשות הנבחרת”.
על ההפסד לסכנין: “השחקנים ניתקו לחלוטין את הדרבי גם לפני סכנין, לא בגלל זה הפסדנו, הפועל תל אביב נבנתה העונה כדי להתאים את עצמה. זה מועדון ענק והמוטו והסיסמה שלנו תמיד היא לחתור לניצחון. אני לא צריך לקבל חיזוקים מאף אחד, ורוב העיתונאים גם איתי בקשרי ידידות. יהיו משחקים שניעקץ, זו אשמתנו שלא ניצלנו את ההזדמנויות ונחשפנו בפנדל לשער של סכנין, זה קורה גם הרבה באירופה לקבוצות גדולות ואנחנו צריכים להיות קבוצה גדולה שרוצה לנצח. אני והשחקנים מסתכלים אחד לשני בעיניים ויודעים להגיד את האמת ויודע להגיד אם אני טעיתי, הם טעו או שטעינו ביחד. הנתונים מלמדים שבכל פרמטר התקפי אפשרי אנחנו חזק למעלה, פחד הוא לא חלק מהלקסיקון שלנו, אבל אנחנו מכבדים כל יריבה”.
5 צפייה בגלריה
ניר קלינגר ועידן ורד
ניר קלינגר ועידן ורד
ניר קלינגר ועידן ורד
(רדאד ג'בארה)
הסטטיסטיקה הלא מחמיאה מול מכבי תל אביב בשנים האחרונות: “אני יודע שיש משחק ביום ראשון, מה שקרה בשבוע שעבר והיריבות עם מכבי בגמר הגביע לא מעניינות אותי או את השחקנים, אנחנו מרוכזים במשחק ולא מתייחסים לשום דבר. נשחק כדורגל יוזם מול כל קבוצה, דרבי זה משחק יוקרתי מאוד, בעיקר עבור האוהדים, אנחנו מאוד מחויבים לקהל, יודעים שזה חשוב וכמהים להרגיש את ההרגשה הזאת ונעשה את הכל בשביל לעשות את זה בשבילם. שום דבר משנה שעברה לא יושב לי בראש, כולם יודעים מה קרה בגמר הגביע”.
חוסר היציבות אחרי ה-3:0 לסכנין: “אנחנו מרגישים את זה, יכול להיות שיהיו תקלות ובעיות, אבל אנחנו קבוצה שרוצה לנצח כל משחק. אנחנו עדיין חסרים וזה לא פשוט לאבד שני שחקני הרכב במכה אחת, עדיין אנחנו מחפשים את הפס האחרון וזה חסר וצריך לשפר את זה, אבל אם היה תקציב יותר גדול היינו מתחזקים עוד יותר. עשינו את המקסימום בתקציב שלנו, אנחנו מאוד מרוצים מהסגל שלנו. יהיו עוד תקלות, אבל אני מרוצה ומקווה שמה שאנחנו עושים יימשך”.
5 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א באימון
שחקני הפועל ת"א באימון
שחקני הפועל ת"א באימון
(רדאד ג'בארה)
פטירתו של אמציה לבקוביץ’ ז”ל: “אני רוצה להביע צער ותנחומים למשפחת לבקוביץ’, אמציה היה אחד המאמנים האהובים עליי, כששיחקתי תחתיו במכבי חיפה זה היה מדהים, הקשר שלנו היה מעולה, אולי רק שלמה שרף התקרב לקרבה הזאת, היו לנו רגעים קרובים ואינטימיים וזכינו באליפות של שחקן ומאמן. יהיה זכרו ברוך ואני משתתף בצער המשפחה”.
5 צפייה בגלריה
אמציה לבקוביץ' מקבל תשורה מאיגוד המאמנים
אמציה לבקוביץ' מקבל תשורה מאיגוד המאמנים
אמציה לבקוביץ' מקבל תשורה מאיגוד המאמנים
(אחמד מוררה)
המגן בן ביטון התייחס להכנות ואמר: “אנחנו לא חושבים על הסטטיסטיקות, אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו, אנחנו נבוא במטרה לנצח בשביל הקהל שלנו. זה דרבי ונעשה את המקסימום כדי לעשות את שלנו ואני מאוד מאמין שאם נעשה את זה ונשחק את המשחק שלנו אז הכל יהיה בסדר. ברור שאני מנסה להביא גם מהנסיון שלי וממה שאני יכול לתרום מעבר לצד המקצועי בשביל החברים שלי, אני מאוד אוהב את המשחקים האלה ואלה אתגרים שמי שרוצה לשחק ברמות הגבוהות צריך להתמודד איתם”.
5 צפייה בגלריה
בן ביטון
בן ביטון
בן ביטון
(ראובן שוורץ)