4 צפייה בגלריה
אוראל דגני
אוראל דגני
אוראל דגני
(אורן בן חקון)
אחרי ההפסד הדרמטי לנוף הגליל, בית”ר ירושלים תקווה לצאת לפגרת הנבחרות בטעם חיובי, כאשר היא תתארח הערב (שבת, 19:50) אצל מכבי פתח תקווה, במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל.
מאמן בית”ר ארווין קומאן ערך שלושה שינויים מה-11 שהפסידו 1:0 לנוף הגליל. בהגנה הוא ערך שינוי כפוי – תמיר עדי שהורחק מול נוף הגליל לא נמצא בסגל ומי שחזר ל-11 הוא אוראל דגני, אותו דגני שכבש את השער העצמי בדקה ה-93 שהביא לאותו הפסד. שני השינויים הנוספים הם בחלק ההתקפי, כשניב זריהן וגלאופילו האסלביינק חזרו להרכב במקום אדווין ג׳אסי וריצ’מונד בואצ׳י, שירדו לספסל. היחיד שנותר בשלישייה ההתקפית מההפסד לנוף הגליל הוא ירדן שועה.
הרכב בית”ר ירושלים: איתמר ניצן, אוראל דגני, מקס גרצקין, אופיר קריאף, אורן ביטון, עוזיאל פרדו, אביאל זרגרי, קאמסו מארה, ניב זריהן, גלאופילו האסלביינק וירדן שועה.
לקראת ההתמודדות, אמר המאמן ארווין קומאן: “אנחנו יודעים מה הסיטואציה שלנו, זה מאוד קשה, אבל לבסוף אנחנו צריכים להראות את המחויבות, הכוח ואת רוח הלחימה שלנו. צריך להראות את זה לאוהדים שלנו, ועשינו את זה ביום שני, אבל לצערנו הכדור לא נופל לצד שלנו כרגע. אני מאמין בקבוצה הזאת אבל אנחנו רוצים תוצאות. אנחנו חייבים תוצאות. משחק טוב או לא, זה לא משנה. נלחמנו עם 10 שחקנים במשך הרבה דקות ודווקא בשלוש הדקות האחרונות קיבלנו גול כשאנחנו 10 שחקנים מול 10, זה לא אפשרי. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, זה לא תמיד רק מזל רע. אנחנו צריכים להכין את עצמנו, אני צריך גם להסתכל על עצמי. ננסה להכין את עצמנו למשחק בצורה הטובה ביותר. האוהדים שלנו יהיו שם, ואני מקווה שניתן להם תוצאה טובה”.
4 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ארווין קומאן
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
ריצ'מונד בואצ'י, שאתמול קיבל זימון מחודש לסגל נבחרת גאנה, סיפר על ההתאקלמות בארץ: "אני מודה לאל שהביא אותי למועדון הזה, זה מועדון מדהים. מאז שאני כאן טוב לי. אנשים כאן טובים, התחלנו את העונה והדברים לא הולכים כל כך חלק, אבל ברמה האישית אני נהנה מאוד מהמדינה הזאת. אנחנו עושים את מה שאנחנו יכולים, אבל לפעמים בכדורגל אתה לא תמיד מקבל את מה שאתה רוצה. הליגה רק התחילה, ניצחנו שני משחקים, היו לנו כמה תוצאות תיקו וגם הפסדנו, אבל במשחק נגד מכבי פתח תקווה צריך לבוא עם מנטליות של לשחק כדורגל ולנצח”.
החלוץ המשיך: “כל השחקנים רוצים לנצח. אבל לפעמים דברים משתבשים, כמו מול נוף הגליל. רצינו לסיים בתיקו במינימום, אבל לצערי קיבלנו גול בדקה האחרונה. נעשה את התיקונים וכל יום שעובר אנחנו לומדים. יש פה קבוצה טובה, אני חושב שתהיה פה קבוצה נהדרת. יש לנו שחקנים שיכולים לשחק בהרבה תפקידים. אין כאן מישהו שיכול לשחק רק במקום אחד”.
4 צפייה בגלריה
ריצ'מונד בואצ'י
ריצ'מונד בואצ'י
ריצ'מונד בואצ'י
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
בואצ’י הוסיף: “כשנלחץ את עצמנו חזק יותר נצטרך ששלושה דברים יקרו. הדבר הראשון הוא שצריך להיות מחויבים, ממושמעים ועם תשוקה למשחק. ברגע שיש לך את הדברים האלה ויש לנו שחקנים טובים, שחקנים צעירים שיעזרו, אני מאמין שנהיה בטופ 4 בסוף העונה. אנשים יכולים להאמין בזה או לא, זאת האמונה שלי. שיחקתי בהרבה מקומות, ראיתי הרבה אוהדים, כמו בכוכב האדום בלגרד, האהבה שאני מקבל היא מדהימה, הם כל כך מעודדים, בלי קשר לתוצאה, הם באים במספרים גדולים. בשבילי עם אוהדים כאלה אני אתן הכל. דברים ישתנו, נתחיל לנצח והשאר יגיע".

לוזון צפוי לבצע שלושה שינויים בהרכב

לאחר ניסיונם של אנשי בית״ר למנוע את כניסתם של עשרות מאוהדי ״לה פמיליה״ אשר סומנו, במלאבס הבהירו כי הם לא מתכוונים להתערב ולמנוע את כניסתם של אוהדים מסוימים. ״מבחינתנו, אנחנו לא שוטרים. אנחנו לא יכולים לעצור כניסה של אוהדים מסוימים שקונים כרטיסים. אם בית״ר רוצה בתיאום עם המשטרה לעשות את זה, זה תפקידם ואנחנו לא מתכוונים להתערב״, אמרו בפ״ת. בכל אופן, במועדון נערכים לנוכחות של כ-4,000 אוהדי הקבוצה האורחת.
4 צפייה בגלריה
השלט ביציע אוהדי בית"ר ירושלים
השלט ביציע אוהדי בית"ר ירושלים
השלט ביציע אוהדי בית"ר ירושלים
(עמרי שטיין)
מבחינה מקצועית, המאמן גיא לוזון ביצע לא פחות משלושה שינויים בהרכב ולמעשה חזר כמעט לחלוטין להרכב שהביס 0:4 את נוף הגליל לפני שבועיים. אור בלוריאן שב למרכז ההגנה במקומו של מרכוס דיניז, כאשר תומר לוי שב לעמדת המגן הימני במקומו של דור אלו שיחל את המשחק על הספסל. בקישור, ניקו אולסק פותח במקומו של ארד בר באמצע בעוד בן רייכרט, שמעמדו פחת מאוד לאחרונה, לא נכלל בסגל.
הרכב מכבי פ”ת: אריק ינקו, תומר לוי, אור בלוריאן, דניאל פלשר, מוחמד הינדי, ירדן כהן, איתן אזולאי, ניקו אולסק, לאמק באנדה, ג׳יימס אדניי ומוחמד עוואד.