2 צפייה בגלריה
סדריק בקאמבו
סדריק בקאמבו
סדריק בקאמבו
(רויטרס)
בברצלונה קיבלו תיאבון אחרי המינוי הרשמי של צ’אבי למאמן הקבוצה. נשיא הקטלונים, ז’ואן לאפורטה, אישר שהמועדון מתכוון להתחזק משמעותית בחלון ההעברות של ינואר ולהחתים עד שלושה שחקנים, ביניהם חלוץ.
כדי לעשות את זה, בארסה תצטרך גם לשחרר מספר שחקנים, כי הקבוצה בקושי עומדת בתקרת השכר. בכל מקרה, כל נושא הרכש יעבור גם סביב המאמן החדש צ’אבי. בארוחה של נשיא בארסה, הוא הצהיר: “נוכל לבצע עד שלוש החתמות בינואר, עובדים על צירוף שחקן שיכול לזכות בכדור הזהב”.
נכון לכרגע, ישנה בעייתיות לא קטנה לצרף את המועמדים שסומנו ובארסה עלולה ללכת בכיוון שונה לגמרי. דני אולמו ככל הנראה לא יגיע בינואר וגם אדינסון קבאני כבר לא אופציה. ראחים סטרלינג רוצה לעזוב את מנצ’סטר סיטי בעקבות דקות משחק מועטות, אבל יש לו תג מחיר יקר. צ’אבי ינתח את האופציות עם הצוות המקצועי והשמועות יחלו לצוץ בקרוב מאוד.
ב’אס’ דיווחו הבוקר (שבת) כי ברצלונה יצרה קשר עם סדריק בקאמבו, שמשחק בבייג’ינג ז’ואן הסינית, כשבקבוצה שואפים לצרפו בחינם ב-1 בינואר, אז הוא מסיים חוזה, כגיבוי לסרחיו אגוארו הפצוע. במועדון מגדירים את בקאמבו כ”אופציה מובילה” לפי הדיווח בספרד.
2 צפייה בגלריה
סדריק בקאמבו
סדריק בקאמבו
סדריק בקאמבו
(רויטרס)
גם בחלון ההעברות של הקיץ הוא סומן, אך לא קיבל את השחרור מסין ובארסה הלכה העל לוק דה יונג שצפוי להיחתך. גם בעונת 2019/20 בארסה ניסתה לצרף את בקאמבו, אך המשא ומתן כשל ברגע האחרון. החלוץ שיחק בין 2015 ל-2018 בוויאריאל. בקבוצתו הנוכחית בסין כבש 58 שערים ב-87 משחקים.