3 צפייה בגלריה
ליאו מסי מאוכזב
ליאו מסי מאוכזב
ליאו מסי מאוכזב
(רויטרס)
ליאו מסי עזב את ברצלונה הקיץ והשאיר אחריו חורים רבים. מאז שהכוכב הגדול בתולדות המועדון עזב, בארסה נמצאת במצב רע מאוד מבחינה מקצועית. הסיבות לפיהן עזב הפרעוש הן בעיקר כלכליות, אך בתקשורת הספרדית פורסם כי המועדון הקטלוני הפסיד סכומי עתק בעקבות אי חידוש החוזה לכוכב, אחרי שהופסקו מול המועדון הסכמי חסות שכמעט נחתמו מול חברות ענק. אחת מהן החליטה לסגת בעקבות העובדה כי הקפטן האגדי עזב לפאריס סן ז’רמן.
אחת מההצעות הגיעה מחברת “קריפטוצ’יינג” שמחזיקה במטבעות דיגיטליים ונחשבת לאחת משלוש החברות החזקות ביותר בתחום שלה. “קריפטוצ’יינג” הציעה לקטלונים 70 מיליון אירו ובונוס של 20% מכלל העסקה אם ביצועי הקבוצה יהיו טובים השנה.
3 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
ההצעה של “קריפטוצ’יינג” אף עברה את כל הבקרות הפנימיות של המועדון, אך בסופו של דבר נפלה אצל הדירקטוריון אחרי שסבר שמדובר בתחום שנוי במחלוקת. אחת הסיבות העיקריות לנפילת העסקה, היא הסיבה כי במועדון היו מי שחשבו שיוכלו להשיג יותר כסף מנותני חסות על מתן חסות על חולצות השחקנים.
ההצעה השנייה מסקרנת בהרבה. לאפורטה קיבל הצעה מחברה הודית שעוסקת בחינוך מקוון על סך 58 מיליון אירו ו-15% בונוס, שהיא דווקא בהחלט תאמה את הערכים של המועדון. החברה אף הציעה תחילה 40 מיליון אירו, אך הגדילה משמעותית את הצעתה והייתה רצינית במיוחד בנושא. למרות זאת, בתחילת חודש אוגוסט מסי עזב את ברצלונה וגרם לחברה לסגת מהצעתה ולרדת משולחן המו”מ.
3 צפייה בגלריה
ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה
(רויטרס)
לפיכך, כרגע אין משא ומתן שקרוב לסגירה עם נותנת חסות חדשה שתחליף את נותנת החסות הנוכחית, רקוטן, עמה החוזה הוא עד 30.6.2022. לצורך השוואה, החוזה מול החברה הוא בגובה 30 מיליון אירו לעונה.