3 צפייה בגלריה
שחקני ספציה חוגגים
שחקני ספציה חוגגים
שחקני ספציה חוגגים
(הטוויטר הרשמי של ספציה)
המחזור ה-12 בליגה האיטלקית נמשך הערב (שבת) כשספציה ניצחה 0:1 את טורינו וברחה מתחתית הליגה. סוף פודגוראנו לא זכה לדקות משחק ממאמנו תיאגו מוטה וצפה בחבריו משיגים את ניצחונם השלישי העונה מהספסל. המשחק שודר בערוץ ONE2 למנויי HOT, סלקום TV ופרטנר TV.
המחצית הראשונה הייתה ללא אירועים מיוחדים במיוחד, מלבד הזדמנות אחת של הכוכב הגדול של השוורים, אנדראה בלוטי, שהיה קרוב לשער יתרון עבור קבוצתו כשבעט בחוזקה למשקוף.
המחצית השנייה נפתחה בלחץ של המארחת, ובדקה ה-58 זה השתלם לה. ג’אקופו סאלה קיבל מסירה מויקטור קובלאנקו ושחרר בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה שנעצרה רק ברשת. מאותו הרגע האורחים ניסו לחזור להתמודדות, אך ללא הצלחה.
בעקבות הניצחון קבוצתו של הישראלי העלתה את מאזנה ל-11 נקודות וברחה מהקו האדום בטבלת הליגה האיטלקית. לעומתה, טורינו נשארה עם 14 נקודות ולא הצליחה לנצל את המומנטום שלה מהמחזור הקודם בו ניצחה 0:3 את סמפדוריה.

מחצית ראשונה:

דקה 1: שופט המשחק דניאלה אורסאטו הוציא את ההתמודדות לדרך.
דקה 11: הזדמנות של המארחת. דניאל ורדה קיבל כדור גדול ונשאר לבד מול וניה מילנקוביץ’ סאביץ’, אך בעט מסובב מחוץ למסגרת.
דקה 19: כמעט השער הראשון במשחק. אנדראה בלוטי נותר חופשי לגמרי ברחבת ספציה, אך שלח בעיטה עוצמתית למשקוף. המארחת ניצלה מפיגור מוקדם.
דקה 28: טעות איומה של איבן פרובדאל. השוער לא הצליח לקלוט כדור גובה פשוט, סטיפאן סינגו ניצל זאת וחטף את הכדור, אך לא הצליח לבעוט מדויק.
3 צפייה בגלריה
תיאגו מוטה
תיאגו מוטה
תיאגו מוטה
(רויטרס)
דקה 32: זה לא היה רחוק. עמנואל ג’יאסי קיבל את הכדור על סף הרחבה, השתלט עם החזה ושלח בעיטה חדה לפינה, לצערו הכדור חמק ליד הקורה ולא הזיז את הרשת.
דקה 38: צהוב ראשון בהתמודדות. תומאס רינקון הפיל את ג’וליו מגיורה ומנע התקפה מתפרצת, אך “זכה” בכרטיס.

מחצית שנייה:

דקה 49: ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה. אמבאלה אנזולה השתלט על כדור ארוך ומצא את עצמו במצב קורץ, אך שלח בעיטה לשמיים.
דקה 51: שוב אנזולה. החלוץ האנגולי עבר שחקן הכנה ברחבה ובעט מדויק הפעם, אבל וניה מילנקוביץ’-סאביץ’ היה במקום והדף את האיום.
3 צפייה בגלריה
אנדראה בלוטי
אנדראה בלוטי
אנדראה בלוטי
(רויטרס)
דקה 53: כרטיס צהוב נוסף בהתמודדות. קארול לינטי ראה את הכרטיס מהשופט אחרי מספר עבירות.
דקה 59: שער! ספציה עלתה ל-0:1: ג’אקופו סאלה קיבל מסירה מויקטור קובאלנקו ושחרר בעיטה אדירה מחוץ לרחבה שנעצרה רק ברשת. ספציה ביתרון.
דקה 63: איום של אנטוניו סראביה. החלוץ מפרגוואי החליף את בלוטי וכבר אחרי שש דקות קיבל הזדמנות גדולה, אך פספס את המסגרת בבעיטה חדה.
דקה 65: כרטיס צהוב ראשון במשחק לשחקן מהקבוצה המארחת. קלווין אמיאן אדו “זכה” בו.
דקה 75: אנטוניו סנאבריה ודימיטריוס ניקולאו התווכחו ביניהם וספגו כרטיס צהוב כל אחד.
דקה 85: בעיטה איומה של אנזולה. האנגולי היה חופשי לגמרי ובמצב מצוין להכפיל את היתרון של המארחת, אך בעט בצורה חלשה מאוד.
דקה 89: כרטיס צהוב גם לויקטור קובאלנקו.
דקה 94: השופט שרק לסיום ההתמודדות. ספציה ניצחה 0:1 את טורינו.
הרכב ספציה: איבן פרובדאל, קלווין אמיאן אדו, מרטין ארליץ’, דימיטריוס ניקולאו, סימון בסטוני, ויקטור קובאלנקו (סלבאדור פרר, 92), ג’וליו מגיורה, ג’אקופו סאלה (אדי סלסדו, 71), עמנואל ג’יאסי, דניאל ורדה (ריי מנאי, 80) ואמבאלה אנזולה.
הרכב טורינו: וניה מילנקוביץ’-סאביץ’, קופי דג’ידג’י (ארמנדו איזו, 84), ברמר, ריקארדו רודריגס, ווילפריד סטיפאן סינגו (סימונה זאזה, 74), אולופיסאו איינה, סשה לוקיץ’, תומאס רינקון (דניאלה בסלי, 57), קארול לינטי (מרקו פיאצ’ה, 57), דניס פראט ואנדראה בלוטי (אנטוניו סנאבריה, 57).