2 צפייה בגלריה
אנסו פאטי יורד חבול מכר הדשא
אנסו פאטי יורד חבול מכר הדשא
אנסו פאטי יורד חבול מכר הדשא
(La Liga)
הצרות לא מפסיקות לפקוד את ברצלונה. רגע לפני שצ’אבי מתחיל את קדנציית האימון שלו בקבוצה, אחד מהכוכבים הגדולים של הבלאוגראנה, אנסו פאטי הצעיר, נפצע הערב (שבת) במהלך ה-3:3 מול סלטה ויגו.
פאטי, שכבש את השער הראשון במשחק, הוחלף בדקה ה-48 לאחר שחש כי אינו יכול להמשיך. כידוע בהמשך קבוצתו ספגה שער שוויון דרמטי בדקה ה-96 ואיבדה יתרון 0:3. תחילה בארסה הוציאה הודעה רשמית לפיה הקיצוני סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי ברגלו השמאלית ויעבור סבב בדיקות על מנת להעריך את חומרת הפציעה.
לאחר מכן הוציאה הקבוצה הודעה נוספת בה נכתב כי: “הבדיקות הראו שפאטי נפצע בשריר הדו-ראשי בירך שמאל והוא לא יהיה זמין עד שהוא יחלים”. ב’אס’ הספרדי דיווחו כי הקיצוני עלול להיעדר למשך חודש לפחות. לאחר המשחק, הקיצוני הצעיר נצפה יוצא מהבלאידוס כאשר הוא נעזר בקביים. כזכור, פאטי החמיץ 10 חודשים בעקבות פציעה קשה ברגלו השמאלית, שכללה ארבעה ניתוחים על מנת לחזור לכשירות מלאה.
בינתיים, מאמנה החדש של ברצלונה, צ’אבי, הגיע לאצטדיון יוהאן קרויף על מנת לצפות בקבוצת המילואים של המועדון. הספרדי נחת רק היום בקטלוניה, אחרי שנפרד מקבוצתו הקטארית אל סאד.
מאמנה הזמני של ברצלונה, סרג’י ברוז’אן, שהעביר את משחקנו האחרון על הקווים, אמר בסיום: “החילופים בגלל הפציעות גרמנו לנו לשנות הרבה דברים אבל זה לא תירוץ. המחצית השנייה לא הייתה מה שרצינו, לא הצלחנו לשבור את הלחץ שלהם. כשלא יהיו לנו כל כך הרבה פצועים, נוכל לשאוף לדברים גדולים”.
2 צפייה בגלריה
סרג'י ברז'ואן
סרג'י ברז'ואן
סרג'י ברז'ואן
(רויטרס)
פרנקי דה יונג המתוסכל אמר בסיום: "במחצית השנייה שכחנו לשחק. חסר לנו אופי. זאת מכה חזקה מאוד בפרצוף שלנו. זה היה משחק חשוב עבורנו כדי לחזור לצמרת. נלהבים לקראת הגעת צ'אבי ונעבוד קשה כי יש לנו את האיכויות לזכות בליגה. הוסיפו חמש דקות, שזה מספיק, אבל כשאנחנו בפיגור אז תמיד מוסיפים שתיים או שלוש דקות".
אם לא די בכך, גם בלם הקבוצה, אריק גארסיה, נאלץ לפנות את מקומו בעקבות פציעה. הבלם הוחלף גם כן בדקה ה-48 והוא סובל מאי נוחות ברגלו הימנית. גרסיה, כמו פאטי יעבור בדיקות בהמשך.