2 צפייה בגלריה
יודוניס האסלם
יודוניס האסלם
יודוניס האסלם
(רויטרס)
בגיל 41, אגדת מיאמי היט, יודוניס האסלם, עדיין נכלל בסגל הקבוצה ואפילו זוכה לדקות מעטות מדי פעם (העונה אף שותף בשני משחקים) אבל הסנטר המיתולוגי כבר מתחיל לחשוב על הימים שאחרי הפרישה ובריאיון שהעניק למגזין ה”היט” חשף את כוונותיו להיכנס כבעלי הקבוצה בעתיד.
“הארגון הזה תמיד יהיה בראש סדר העדיפויות שלי”, אמר האסלם. “כל מה שאני עושה במועדון בשנים האחרונות הוא מעמדה של ‘איך אני יכול להשפיע על הניצחון בלי לשחק?’ ובכן, אתם רואים איך אני משפיע גם מחוץ למגרש. גם כבעלים אני אנקוט באותה גישה. זה שאני לא על הפרקט לא אומר שאני צריך להיות מנותק ולא להשפיע על הניצחון. אני רוצה להיות בעלים פעיל ומחובר כמו שאני עכשיו. עבורי זו תהיה הזדמנות נהדרת, כי כרגע כשאתה חושב על מיאמי היט, כשאתה חושב על העיר, אתה חושב עליי. להיות בעמדת בעלות ולהיות הפנים בקהילה זה יהיה נהדר”.
2 צפייה בגלריה
יודוניס האסלם
יודוניס האסלם
יודוניס האסלם
(רויטרס)
האסלם הוסיף: “אני לא חושב שאני צריך לשבת מאחורי שולחן. אני אהיה הבעלים שנמצא בקהילה. כשחקן תמיד הייתי שם בחוץ לוחץ ידיים ומנשק תינוקות. אני אהיה הבעלים שנמצא בכל משחק, בכל אימון. אני אהיה הבעלים שמעורב עם השחקנים. אני אהיה הבעלים שאולי יאתגר אותך לאחד על אחד, כדי לראות אם אתה יכול לנצח אותי”.
כשחקן זכה האסלם בשלוש אליפויות NBA עם מיאמי היט, כשהוא מעמיד ממוצעים של 7.6 נקודות ו-6.7 ריבאונדים לאורך הקריירה. למרות גילו המתקדם והעובדה שהוא ממעט לשחק, יש לו חלק גדול בכל ההתנהלות במועדון והוא המנהיג של הקבוצה. לאחרונה הצהיר כי לג’ימי באטלר מגיע לזכות באליפות עם מיאמי, ולפחות על פי פתיחת העונה נראה כי השנה לאריק ספולסטרה יש הזדמנות מצוינת להוביל את החבורה מהמזרח עד הסוף.