3 צפייה בגלריה
קמסו מארה
קמסו מארה
קמסו מארה
(חגי מיכאלי)
בית”ר ירושלים פועלת נמרצות בכדי לאתר את האוהדים שקיללו את קמסו מארה בסיום הניצחון אמש (שבת) 0:3 על מכבי פתח תקווה. לצד הקללות של כעשרה אוהדים, שניים מהם ניסו לרדת לכר הדשא לכיוונו של הקשר, אך הדבר נמנע מהם. בבית”ר יפעלו באפיקים משפטיים ופליליים כנגד השניים.
במועדון הירושלמי מתכוונים להשתמש בכל האמצעים האפשריים על מנת לאתר את האוהדים שקיללו את מארה וקראו לעברו קריאות גזעניות (מדובר כאמור בכעשרה אוהדים), לפעול להרחקתם מהמגרשים ולתבוע אותם אישית. “לא ננוח עד שנשים את היד על אותם אוהדים, יש לנו צילומים של היציע ולא נשב בשקט על מה שקרה אתמול”, נמסר מהקבוצה. יחד עם זאת, בבית״ר מצפים לתמיכה נרחבת של גורמי אכיפת החוק לאחר שיאתרו את האוהדים.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר
(חגי מיכאלי)
מארה שספג את הקללות היה בהלם. השחקן, ששמח מאוד על הניצחון, נקלע לסיטואציה לא נעימה ומצב הרוח שלו השתנה. “הוא התבאס מהמקרה הזה, הוא בא לשמוח עם האוהדים וסופג את הרפש הזה, לא מגיע לו, זה מגעיל”, אמרו בבית״ר. לשחקנים אמר מארה: “מה הם רוצים ממני?”.
בקבוצה ניסו לחזק את השחקן ואמרו לו שמדובר בקומץ של אוהדים שלא מייצגים את הכלל. אגב, אוהדים שהופיעו ברשימת המורחקים למשחק אתמול בפתח תקווה, הצליחו להיכנס לאצטדיון ונכחו ביציע של אוהדי בית״ר במשחק.
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה מודה לאוהדים אחרי החילוף
ירדן שועה מודה לאוהדים אחרי החילוף
ירדן שועה מודה לאוהדים אחרי החילוף
(חגי מיכאלי)
בהודעה הרשמית של בית”ר נכתב: “בסיום המשחק אמש קיללו ואיימו בין 5-10 אנשים על קשר הקבוצה, קמסו מארה. מאז אותו המקרה מוצף המועדון בהודעות תמיכה אשר מועברות לשחקן, שהבהיר בשיחות עם אנשי המועדון עד כמה הוא התחבר לקהל האמיתי של הקבוצה. המועדון מגנה בחריפות את ההתנהגות הזו והחל לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותו על מנת לאתר ולהרחיק את האנשים שקיללו ואיימו על מארה מהמגרשים, ולתבוע אותם. יחד עם זאת, אנו חוזרים וקוראים לכל מי שזעק לאחר אירועי בלומפילד, להמשיך בעבודה להפוך את מגרשי הכדורגל למקום נקי מאלימות וגזענות ולעזור לנו במלחמה החשובה הזאת”.
בצד המקצועי, בבית”ר שמחו מאוד מהניצחון, אך המאמן ארווין קומאן לא היה שבע רצון מצורת המשחק. “זה לא הכדורגל שאנחנו מתרגלים באימונים, אני מצפה לכדורגל של הנעת כדור ולא מעבר של כדורים מהגנה להתקפה”, אמר קומאן לאנשי המועדון.
בבית״ר החמיאו למאמן על המשחק: “קומאן שינה את ההרכב והתאים את עצמו למכבי פ"ת. האסלביינק ניצל את המהירות, ירדן שועה שיחק במרכז ההתקפה ולא מתחת לחלוץ, מרקו יאנקוביץ’ עלה מהספסל וכבש אחרי שתי דקות. מגיעה לו מילה טובה”.