3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מודים לקהל
שחקני הפועל חיפה מודים לקהל
שחקני הפועל חיפה מודים לקהל
(עמרי שטיין)
בצל האירוע החמור, לפיו שני רכבים של אוהדי הקבוצה נרגמו באבנים ע"י מספר נערים בצאתם מהמגרש בדוחא אתמול (שבת) ובמזל לא היו נפגעים, הפועל חיפה תחזיק הערב אצבעות לעירוני קריית שמונה שתשחק מול מכבי חיפה. הסיבה: תיקו בניהן ישאיר את חניכיו של אלישע לוי לפחות עד תום הפגרה במקום השני המכובד, מרחק שתי נקודות בלבד מהראשונה הפועל באר שבע.
בהפועל חיפה יש תחושת פספוס מה-2:2 מול סכנין. הקבוצה כבר הייתה פעמיים ביתרון, אבל שמטה זאת. מלך שערי הליגה, אלון תורג'מן, שהעלה את מאזנו לתשעה שערים, הפך לדבר החם ביותר בליגה ולא במקרה.
3 צפייה בגלריה
אוז'בולט חוגג עם ממן ותורג'מן
אוז'בולט חוגג עם ממן ותורג'מן
אוז'בולט חוגג עם ממן ותורג'מן
(עמרי שטיין)
הבעלים יואב כץ לא הסתיר את אכזבתו מהקלות בה הקבוצה סופגת: “אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה. זו כבר פעם שנייה ששחקן של היריבה עובר בהגנה שלנו שלושה שחקנים בדרך לשער. זה קרה לנו עם ירדן שועה בטדי וגם אתמול כאשר ארי מורה עובר בחופשיות שחקנים שלנו בדרך לבישול השער של סכנין. ההגנה שלנו לא חזקה מספיק. אם משחק אחרי משחק זה קורה, אז משהו לא בסדר אצלנו. אנחנו רכים בהגנה. שחקנים אומרים שהם פחדו לא להכשיל, אבל אני לא מקבל את זה כי מורה בכלל היה על הקו".
3 צפייה בגלריה
יואב כץ
יואב כץ
יואב כץ
(עמית מצפה)
הבעלים אף טען: “השחקנים צריכים להבין שברגע שאנחנו מובילים 1:2 צריך להאט את המשחק ולא לחפש בכל מחיר את השער השלישי. שיחקנו מול קבוצה טובה ונגררנו למשחק של פינג פונג וזה שיחק לידיים שלהם כי נכשלנו בזה. סכנין למשל הבינה אחרי ה-2:2 שהנקודה טובה להם ושמרו עליה. חבל, כי יכולנו להיצמד לב"ש יותר ועכשיו אנחנו יכולים לרדת למקום השלישי אם מכבי חיפה תנצח. במשחקים כמו אתמול אנחנו צריכים לקחת נקודות. אחרי הפגרה מצפים לנו סדרה של משחקים מול ב"ש, מכבי ת"א והדרבי, ונצטרך להתכונן בהתאם”. לכץ היו גם מחמאות: “שני השערים שלנו היו ממהלכי כדורגל לא רגילים. חייבים להודות גם לקהל הרב שהגיע לדוחא ועודד את הקבוצה”.