1 צפייה בגלריה
ניר קלינגר ושחקני הפועל ת"א באימון
ניר קלינגר ושחקני הפועל ת"א באימון
ניר קלינגר ושחקני הפועל ת"א באימון
(שחר גרוס)
מתח רב בהפועל תל אביב לקראת הדרבי הגדול הערב (ראשון, 20:45) מול מכבי בבלומפילד. האדומים מגיעים למפגש לראשונה מזה הרבה זמן מעל הצהובים בטבלה, אבל לא מייחסים לכך משמעות. הבוקר יסיימו האדומים את ההכנות למשחק, כשבמועדון יש אמונה גדולה שאפשר לשים את ההפסד לסכנין מאחור ולהפתיע את מחזיקת הגביע.
"האוהדים הכניסו אותנו לטירוף, מרגישים מוכנים", אמרו בהפועל ת”א. "זה שמכבי ת”א מארחת את המשחק זה יתרון עבורם, אבל מבחינת כדורגל אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לנצח. יש לנו קבוצה טובה שבמחזור האחרון מעדה בניגוד למהלך המשחק, אבל כדי שנעשה משחק גדול היום, נצטרך להיות במיטבנו ולא לעשות טעויות".
כחלק מהמחשבה של ניר קלינגר להפתיע את היריבה הצהובה, המאמן שומר את הקלפים קרוב לחזה. למרות שתרגל לפרקים את מרבית ההרכב שפתח נגד סכנין, קלינגר שוקל להעלות את אושר דוידה על חשבון עידן ורד, מתוך רצון לנצל את המהירות של הקשר הצעיר.
בשורות טובות הגיעו מכיוונו של דורון ליידנר, שערך אימון מלא ויפתח. שינוי אפשרי כפוי על קלינגר עשוי להיות בעמדת הבלם שכן אדי גוטליב עדיין מרגיש כאבים. הבלם לא מוכן לוותר על המשחק, אבל אם לבסוף הוא לא יעלה ב-11 אז שי אליאס וג'ורג' דיבה מתחרים על המקום ב-11 במקומו וקלינגר מתלבט ביניהם. החלוץ לוסיו כשיר וגם כאן המאמן יצטרך להחליט אם להחזיר את הברזילאי שמאכזב עד כה, או להמשיך עם שלומי אזולאי החלוץ.
בתוך כך, ביום רביעי הקרוב בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ידון בערעור של הפועל ת”א, וגם בערעור של ההתאחדות, על החלטת ביה”ד המשמעתי לגבי אירועי המשחק בין האדומים לבית”ר ירושלים.
הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, שי אליאס (אדי גוטליב), מוחמד קליל טראורה, סיאנדה קולו, דורון ליידנר, דן איינבינדר, יואב הופמייסטר, עידן ורד (אושר דוידה), פארליי רוסה, שלומי אזולאי (לוסיו).