2 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(צילום מסך)
רגע לפני שצ’אבי יורד לקווים ומתחיל את דרכו, ברצלונה רשמה אתמול (שבת) עוד תוצאה מאכזבת. זה התחיל חלק עם שלישייה במחצית הראשונה והצגת כדורגל בבלאיידוס, אך נגמר ב-3:3 דרמטי מול סלטה ויגו כולל ספיגה עמוק בתוך תוספת הזמן, במשחק בו אנסו פאטי נפצע פעם נוספת והמשיך לעורר דאגה רבה אצל אנשי המועדון. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרנטר TV.
הכישרון הצעיר שחזר לאחרונה אחרי 10 חודשים היעדרות, הוחלף בדקה ה-48 בשל פציעה ולאחר מכן בארסה הודיעה כי הוא סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי ברגלו השמאלית ויעבור סבב בדיקות על מנת להעריך את חומרת הפציעה. בספרד מדווחים כי הספרדי עלול להיעדר כחודש מהמגרשים, והרחיבו: “חוסר מזל של הילד. הוא תמיד מספק את הסחורה, אבל לא מצליח למצוא המשכיות. צ’אבי יצטרך לסייע לו גם בפן המנטלי”.
ההערכות בספרד מספרות כי פאטי עשוי לחזור נגד באיירן מינכן בליגת האלופות ב-8 בדצמבר, או אולי לאחר מכן, נגד אוססונה בליגה (12.12). המשחקים שיחמיץ מספר 10 החדש בוודאות הם מול אספניול, בנפיקה, ויאריאל ובטיס.
לאחר שנכח בבלאיידוס, צ’אבי עצמו אמר: “נצטרך לעבוד קשה מהדקה הראשונה כיוון שעלינו להילחם על הכול, זה ה-DNA של המקום הזה. אני רוצה שנשחק טוב, זה לא הזמן הכי מוצלח של המועדון אבל זו הסיבה שאנחנו כאן. זה חלום שהתגשם, ברצלונה עשתה מאמץ גדול וגם אל סאד. אני אסיר תודה לבארסה, אני אוהב להחזיק בכדור, זו הפילוסופיה שלי, נעבוד על הדברים”.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(האתר הרשמי של אל סאד)
למעשה, בתקשורת הספרדית עוסקים בדבר אחד בהקשר של המאמן: עבודה. ב’מונדו דפורטיבו’ וגם ב’ספורט’, המזוהים עם הצד הקטלוני של ספרד, כתבו כותרת זהה עם תמונה של המאמן החדש: “צ’אבי, יש הרבה עבודה”, “תהפוך את בארסה לעוצמתית שוב”.