2 צפייה בגלריה
הרכב שנרגם באבנים
הרכב שנרגם באבנים
הרכב שנרגם באבנים
(פרטי)
אחרי התקרית האלימה ברחובות העיר סכנין אמש (שבת), במסגרתה רכב של אוהדת הפועל חיפה, עם תינוק בתוכו, נרגם באבנים, במשטרת סכנין פועלים על מנת למצוא את אותם פורעים. לפי הבדיקה של המשטרה, היא מצאה האירוע בו הושלכה האבן התרחש 10 דקות מאצטדיון דוחא, בשכונת הנוצרים בעיר.
במשטרה מחפשים כעת באזור ומנסים לאתר את הזורק עצמו שהוביל לאותה סערה. כמו כן, בבני סכנין הוציאו הבוקר הודעה רשמית לגבי הדברים, התנצלו בפני האוהדת וגם סיפרו על קמפיין שהם יחלו על מנת להימנע מדברים שכאלו בעתיד.
“המנכ”ל חאלד דוכי יצר הבוקר קשר טלפוני עם הגברת שקד שטרן, תושבת משגב”, נכתב. “הוא שאל בשלומה והתנצל בשמו, בשם המועדון והעיר על החוויה הקשה אשר עברה עם משפחתה אתמול באזור דוחא. גברת שקד הודתה לדוכי על יצירת הקשר, היא הדגישה את הביקורים המהנים המתמידים שלה ושל בני משפחתה בעיר סכנין לאורך שנים רבות בעבר. סוכם שהנהלת המועדון תערוך ביקרו בבית משפחת שטרן בשעות הערב”.
2 צפייה בגלריה
שקד שטרן והנזק שנגרם לרכב
שקד שטרן והנזק שנגרם לרכב
שקד שטרן והנזק שנגרם לרכב
(פרטי)
עוד נכתב: “מצד אחר, הנהלת המועדון תפנה לכל מנהלי בתי הספר ומערכות החינוך בעיר ולאימאמים של המסגדים על מנת לטפל בנושא קבלת אוהדים של הקבוצות האורחות ומניעת מקרים של אלימות על כל סוגיה. שחקנים יבקרו בבתי הספר ובמוסדות חינוך וידברו מול התלמידים. התקשורת המקומית תלווה את הקמפיין לכל אורכו”.