1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון
(האתר הרשמי של שחטאר דונייצק)
רגע לפני שחלקם יצטרפו לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול איי פארו ואוסטריה, הליגיונרים הישראלים שיחקו הערב (ראשון) מעבר לים ביחד עם קבוצותיהם.
# באיטליה, יונתן כהן לא שותף בהפסד 2:0 של פיזה, אצלה הורחקו לא פחות משלושה שחקנים נגד צ’יטדלה בין הדקות 39 ל-68. הקבוצה של הישראלי עדיין במקום השלישי בטבלה, שתי נקודות פחות מהמוליכה ברשה.
# מנור סולומון רשם ציון דרך נאה כאשר עלה להופעתו ה-100 במדי שחטאר דונייצק בניצחון 1:3 על קולוס. היהלום הצעיר הוחלף בדקה ה-66 וקבוצתו הצליחה לשמור על המקום הראשון בליגה האוקראינית.
# אלי דסה המשיך לעשות חיל בוויטסה ההולנדית ובישל בדקה ה-45 את השער השני של קבוצתו בניצחון 1:2 על אוטרכט.
# אליאל פרץ כבש את שערו השני העונה במדי וולפסברגר, שהביסה 1:4 את ראפיד וינה במסגרת המחזור ה-14 בליגה האוסטרית. חברו הישראלי לקבוצה, תאי בריבו, נעדר בשל פציעה.
# ליאור רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-73 בהפסד קבוצתו אנדרלכט 2:0 לאקסית אנטוורפן. הישראלי חזר לראשונה למגרש בו שיחק בשנתיים האחרונות, אך לצערו הוא וקבוצתו הפסידו.
# גידי קאניוק רשם 89 דקות בניצחון צ’נבורי 1:2 על סאומט פארקן סיטי. הקשר הישראלי פתח בהרכב קבוצתו שבזכות הניצחון עלתה למקום ה-4 בליגה התאילנדית. צ’נבורי פתחו את המשחק נהדר ועלו ליתרון כפול גם אחרי 19 דקות. היריבה צימקה בדקה ה-29, אך קבוצתו של קאניוק הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום.
# סינטיהו סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-77 בהפסד גנצ’לרבירלי 2:0 לקצ’ירונגאו. הקשר הישראלי נכנס במצב של פיגור 1:0 ולא הצליח לסייע לקבוצתו לחזור למשחק. קבוצתו של סלליך נמצאת כעת במקום ה-12 בליגה הטורקית השנייה כשהיא במרחק של 4 נקודות בלבד מהקו האדום.
# נועה סלימהוגיץ’ רשמה היסטוריה כאשר עלתה כמחליפה בדקה ה-81 בניצחון 0:1 של מילאן על אמפולי בסרייה א’. הקשרית בת ה-18, שחתמה במילאן לפני כשבועיים, ערכה את הופעת הבכורה שלה במועדון הפאר מאיטליה. קבוצתה עלתה למקום ה-3 בטבלה מרחק 5 נקודות מיובנטוס המוליכה.
# בפולין, דור חוגי נכנס כמחליף בדקה ה-78 ב-0:1 של ויסלה קראקוב על קראקוביה. שער הניצחון נכבש בדקה ה-52.
# בסרביה, ביברס נאתכו שיחק במחצית הראשונה והוחלף בהפסקה ה-0:0 של פרטיזן בלגרד עם פרולטר. הקבוצה של הקשר הישראלי עדיין מוליכה את הליגה בפער של שש נקודות מהמקום השני.
# בשבדיה, יהב גורפינקל נכנס כמחליף בדקה ה-87 בהפסד 1:0 של נורשפנג לקאלמר.