1 צפייה בגלריה
שחקני לברקוזן חוגגים
שחקני לברקוזן חוגגים
שחקני לברקוזן חוגגים
(רויטרס)
משחקי המחזור ה-11 בגרמניה נמשכו הערב (ראשון) כאשר הרטה ברלין ובאייר לברקוזן נפרדו ב-1:1 דרמטי. האורחים, שהביסו באמצע השבוע את בטיס בליגה האירופית, הצליחו להציל נקודה במשחק בזכות שער של רוברט אנדריך בדקה ה-90. במשחק נוסף: צמד של אנטוני מודסט סייע לפ.צ. קלן בדרכה ל-2:2 עם אוניון ברלין.

הרטה ברלין – באייר לברקוזן 1:1

סטבאן יובטיץ’ הוותיק העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-42, החלוץ המונטנגרי כבש את שערו השני בלבד העונה בליגה. החבורה מברלין הייתה בטוחה כי היא בדרך להשיג שלוש נקודות יקרות, אך כאמור, אנדריך השווה לאורחים בדקה ה-90 בשער דרמטי. לברקוזן שמרה על המקום השישי בליגה במרחק של נקודה בלבד מהמקום המוביל לליגת האלופות, הרטה במקום ה-13 מרחק ארבע נקודות בלבד מהקו האדום.

פ.צ. קלן – אוניון ברלין 2:2

המאחרת פתחה טוב את ההתמודדות וכבר בדקה השביעית עלתה ל-0:1 בזכות שער של אנטוני מודסט, אך היתרון לא החזיק מעמד זמן רב ושתי דקות לאחר מכן ג’וליאן רירסון השווה את התוצאה. גרישה פרומל קבע 1:2 לזכות האורחת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, והיה בטוח שהוא כבש את שער הניצחון בהתמודדות, אבל למודסט הצרפתי היו תוכניות אחרות והוא השלים צמד בדקה ה-86 שחתם את תוצאת המשחק. לקלן יש 14 נקודות בבונדסליגה, בעוד שלחבורה מעיר הבירה יש 17.

גרויתר פירת’ – איינטרכט פרנקפורט 2:1

החבורה של אוליבר גלאסנר נאלצה לעבוד קשה ולהזיע בדרך לניצחון דרמטי, אך בסופו של דבר עשתה זאת, קטעה רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון והתרחקה מהקו האדום. מנגד, קבוצתו של סטפן לייטל נותרה מתחת לקו האדום ובמאזנה נקודה אחת בלבד מ-33 אפשריות אחרי הפסד תשיעי ברציפות. סבסטיאן רודה קבע יתרון אדום בדקה ה-75, סדריק איטן השווה בדקה ה-92 ונתן לירוקים תקווה לנקודה שנייה בבונדסליגה, אך בדקה ה-94 רפאל סנטוס בורה קבע סיום דרמטי והעניק לפרנקפורט ניצחון יקר.