3 צפייה בגלריה
אתלטיקו סופגת
אתלטיקו סופגת
אתלטיקו סופגת
(רויטרס)
פשוט לא ייאמן מה שקיבלנו הערב (ראשון) במסטאייה. אתלטיקו מדריד כבר הייתה בדרך הבטוחה לניצחון והובילה 1:3 בתוספת הזמן, אך שערים בדקה ה-92 וה-96 של הוגו דורו קבעו חלוקת נקודות סופר דרמטית. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרנטר TV.
הפעם האחרונה שקבוצה בלה ליגה מחקה פיגור כפול משני שערים בתוספת הזמן הייתה… כשוולנסיה עצמה עשתה זאת ב-23 באוקטובר בדרך ל-2:2 מול מיורקה. לפני כן, זה קרה רק ב-2003 במשחק בין ריאל סוסיאדד לוויאריאל. הזוי. הכותרת ב’מארקה’ הייתה משעשעת במיוחד ‘דורו’, ‘דורו’ (קשה, קשה).
משחק מטורף! 3:3 הזוי בין אתלטיקו לולנסיה
דייגו סימאונה, מאמן האלופה, סיכם: “אמרתי בדיוק לשחקנים שהם נתנו משחק יוצא מגדר הרגיל. 85 דקות נפלאות. המאמן עשה טעות והקבוצה הפסידה שתי נקודות בגלל המאמן, נכשלתי. בסופו של דבר הם הימרו על התקפה, היה בלאגן ברחבה והם היו מוכנים ומרוכזים. היה לנו אופי נהדר ולפעמים יש חוסר מזל”.
3 צפייה בגלריה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
(רויטרס)
קפטן הקולצ’ונרוס, קוקה, אמר בסיום: “זה מרגיש כמו הפסד. היינו צריכים להיות יותר מרוכזים, לא יכול להיות שאנחנו מאבדים 1:3. חייבים לעבוד קשה יותר, היה חוסר תשומת לב בדקות האחרונות וזה עלה לנו. אנחנו מרבים לספוג במצבים נייחים. נתנתק קצת בפגרת הנבחרות אחרי חודש לא טוב ותוצאה קשה. נמשיך לעבוד קשה”.
הוגו דורו המאושר אמר בסיום: “אנחנו לא חושבים שאנחנו מפסידים עד הרגע האחרון והדגמנו את זה. תודה לאוהדים שלחצו למרות פיגור כפול, זה עזר לקבוצה מאוד. לא תמיד נוכל לכבוש בתוספת הזמן בזמן פיגור, חייבים לנסות להבקיע לפני שכובשים מולנו ולהשתפר”.
3 צפייה בגלריה
הוגו דורו
הוגו דורו
הוגו דורו
(רויטרס)