3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(איציק בלניצקי)
הדרבי התל אביבי שנערך הערב (ראשון) באצטדיון בלומפילד היה רותח מתמיד ולווה כנהוג באווירה חמה מאוד מהיציעים שגם הובילה לפצועים ועצורים. על כר הדשא, שתי הקבוצות נפרדו ב-1:1 מרתק.
מאמן הפועל תל אביב, ניר קלינגר, התפוצץ בסיום והוציא את התסכול על אוהדי מכבי תל אביב, זכר לאירועי גמר הגביע: “לאנשים באולפנים קל לדבר. חמישה חודשים סחבתי את החרא הזה. אנחנו חיים במדינה מקולקלת, הרוסה וחסרת תרבות. אני מצטער על כל פס, גול, שבירת אף, קריעת שריר וכל מה שעשיתי עבור מכבי תל אביב”.
קלינגר לא נרגע גם בהגעתו למסיבת העיתונאים וכשנשאל על הדברים שאמר, התפוצץ: ”אתם יכולים לשאול כמה שאתם רוצים, אני לא אענה. אני לא חייב דין וחשבון לאף אחד ולענות על הסיטואציה. מספיק עברתי גיהנום של חמישה חודשים אז תרדו ממני. אמרתי מה שאמרתי, תסיקו מזה מה שאתם רוצים. יש פה שחקן, דברו איתו, עזבו אותי בשקט”.
על המשחק עצמו אמר: “בהתחשב בסיטואציה, אני מבסוט. יש הרבה מה להרחיב בנושא הטקטי. מכבי התאימה את עצמה אלינו ועברה למערך של שלושה בלמים. נערכנו לזה, אבל לא ניצלנו מספיק טוב את המצבים. אם היינו מבקיעים עוד שער זה היה מרגיע אותנו יותר. הלכנו אחורה עד המחצית ואז עברנו ל-5:3:2. ההרחקה מחקה את הנושא הטקטי”.
מאמן האדומים הוסיף: “אושר דוידה חלום. באנגליה הקבוצות הגדולות משחקות בלי חלוץ, אני לומד מזה. אם הוא היה כובש את השני הייתי יוצא גדול. אנחנו לא בתקציבים של הגדולות. עם הכסף שלנו עשינו לדעתי הכי טוב ואנחנו גם נותנים במה לצעירים. אני מקווה שהפצועים יחזרו בקרוב”.
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
(איציק בלניצקי)
מצטיין המשחק, ארנסטס שטקוס, אמר בסיום: “דרבי זה יום מיוחד עבור כולם בתל אביב. אנחנו תמיד נלחמים ורצינו לנצח אחרי כל כך הרבה שנים. היינו מרוכזים ונלחמנו עד הסיום. העבודה שלי היא לשמור על השער. עמדנו כמו גברים גם עם עשרה שחקנים. אני גאה בקבוצה שלי, זו תוצאה חיובית לדעתי”.
3 צפייה בגלריה
ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס
(רדאד ג'בארה)
השוער הוסיף: “השער שכבשנו שינה את כל המשחק. אחרי זה נסינו להתגונן ולשמור על התוצאה ולצערי לא ניצחנו היום. אני שמח בהפועל תל אביב, זו משפחה שנייה שלי. אני אוהב את כולם במועדון הזה, יש פה את האוהדים הכי טובים בארץ. אני נותן את ה-100% שלי כל יום”.