2 צפייה בגלריה
סטפנו פיולי
סטפנו פיולי
סטפנו פיולי
(רויטרס)
הדרבי הגדול של העיר מילאנו הפגיש הערב (רשאון) את מילאן ואינטר למפגש לוהט שהסתיים ב-1:1. כבר לאחר 11 דקות הקאן צ’להאנולו, שספג קריאות בוז מהקהל, כבש מהנקודה הלבנה והעלה את הנראזורי ליתרון נגד האקסית. שער עצמי של סטפן דה פריי קבע 1:1 עבור הרוסונרי ועד הסיום התוצאה נשמרה כאשר סיפריאן טאטארושאנו הדף פנדל של לאוטארו מרטינס.
מאמן מילאן, סטפנו פיולי, ראה דווקא את חצי הכוס המלאה ואמר בסיום: "באירופה רק אנחנו ונאפולי עדיין ללא הפסד בליגה. אנחנו שאפתנים, יש לנו סגל טוב, שזה דבר הכרחי עבורנו כי אפשר לשנות את המשחקים על ידי שחקנים שעולים מהספסל. יש הבדל גילאים ברור בין אחד עשר השחקנים הפותחים שלנו לאלה של אינטר, עשינו כמה טעויות של חוסר ניסיון, אבל הדבר החשוב הוא תמיד להישאר כקבוצה, עם האמונה. אינטר יריבה חזקה, אבל גם אנחנו חזקים. גילינו אומץ, הראינו שאנחנו יכולים להתחרות עם כל יריבה בליגה הזו".
2 צפייה בגלריה
פיולי וזלאטן
פיולי וזלאטן
פיולי וזלאטן
(רויטרס)
ואכן, למילאן יש אכן ממה לשמוח, שכן עם 32 נקודות ב-12 מחזורים, זו פתיחת העונה הטובה ביותר של המועדון מאז תחילת עידן שלושת הנקודות. הקאן צ’להאנולו הפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה שמבקיע בדרבי דה לה מדונינה לאחר ששיחק במדי היריבה. קדמו לו הרנן קרספו (2006), רונאלדו (2007) וזלאטן איברהימוביץ’ (2010).