3 צפייה בגלריה
יואב כץ
יואב כץ
יואב כץ
(עמית מצפה)
בהפועל חיפה מאוכזבים מהמשך ההתעלמות של וילי רוטנשטיינר משחקני הקבוצה והופתעו לקרוא הבוקר (שני) שעל אף ששני שחקני קישור דוגמת דן גלזר ואייל גולסה שוחררו מהסגל בשל פציעות, ממשיך המאמן הלאומי שלא לזמן אף אחד משחקני הקבוצה, שמציגה עד כה כדורגל טוב ומדורגת במקום השלישי בליגת העל.
אותם גורמים אמרו ל-ONE: "כיצד יתכן שווילי ממשיך להזמין שחקנים מקבוצות תחתית ומתעלם מאיתנו? אלון תורג'מן עם תשעה שערים בתשעה משחקים, מאזן שאף אחד לא הציג בכדורגל הישראלי מאז ערן זהבי, והוא אינו בסגל. בנוסף, לירן סרדל, שנמצא בכושר שיא, כבש שני שערים ובישל עוד ארבעה וגם הוא לא נספר על ידי המאמן הלאומי. על השניים האלה אפשר להוסיף את ניסו קפילוטו, שעל פניו מועדפים בלמים מקבוצות תחתית”.
3 צפייה בגלריה
אלון תורג'מן חוגג
אלון תורג'מן חוגג
אלון תורג'מן חוגג
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה סיכמו: “כאשר מחברים את שלושת המקרים, זה נותן תחושה שווילי ממשיך להתעלם משחקני הקבוצה, שלדעת כולם מציגה את הכדורגל הטוב ביותר בליגה". הקבוצה הצפונית עצמה ממשיכה להתאמן וביום רביעי תקיים משחק אימון מול עירוני ק"ש, ואז תצא למספר ימי חופשה. המאמן אלישע לוי צפוי לעבור מחר ניתוח בקע, כאשר את האימונים יעביר עוזרו, מאיר בן מרגי. לקראת ינואר, במועדון יעשו חישוב מסלול מחדש לגבי הסגל, ובכלל זה צירוף ושחרור שחקן כזה או אחר.
יואב כץ, בעלי המועדון, אמר: "אנחנו מאוכזבים מכך שהמאמן הלאומי בחר שלא לזמן לסגל לא רק את אלון תורג'מן, אלא גם את לירן סרדל. חבל שהצוות המקצועי מתעלם מחלוץ שכובש בממוצע שער למשחק ומאחד הקשרים המצטיינים של הליגה, שכבש שני שערים ובישל ארבעה, וכמו כן מניסו קפילוטו, אחד מהבלמים הבולטים בליגה. שלושתם משתייכים לקבוצה הממוקמת בצמרת הגבוהה של הליגה ומפגינה כדורגל אטרקטיבי".
3 צפייה בגלריה
לירן סרדל
לירן סרדל
לירן סרדל
(עמרי שטיין)