2 צפייה בגלריה
ג'יילן ריינולדס וג'יימס נאנלי מאוכזבים
ג'יילן ריינולדס וג'יימס נאנלי מאוכזבים
ג'יילן ריינולדס וג'יימס נאנלי מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
אכזבה במכבי תל אביב לאחר ההפסד 88:82 אמש (שני) להפועל חולון. חניכיו של יאניס ספרופולוס פתחו טוב את המשחק וסיימו את הרבע הראשון ביתרון, אך בסופו של דבר ההגנה של אלופת המדינה אפשרה 88 נקודות, בנוסף לערב קליעה לא טוב מבחוץ של הקו האחורי, עם דגש על עמדת הרכז (2/11 מבחוץ), היו בעוכריה של האלופה, שבסביבתה אמרו: "היה משחק מוזר, פתחנו אותו טוב עם אנרגיות, הכל עבד כמו שצריך״.
הצהובים ירדו למאזן של 2:3 בליגה, כשלמעשה שני ההפסדים בזירה המקומית התרחשו כשסקוטי ווילבקין לא נרשם להתמודדות. במועדון התייחסו לחסרונו של הגארד, שכזכור נקע את רגלו במשחק מול באסקוניה: "ברגע שסקוטי לא היה שחקנים היו צריכים להרים את הרמה. לא היינו מרוכזים מספיק, לא היה קילר אינסטינקט וזה או שאתה הורג את המשחק או שאתה נותן ליריבה לחזור".
"חייבים לתת קרדיט לניב משגב וג’ו רגלנד שקלעו כמה זריקות גדולות”, הוסיפו אנשי הצהובים-כחולים, שהצליחו להישאר צמודים ליריבתם במחצית השנייה במספר סיטואציות, אך הצמד של היריבה דאג להשאיר את היתרון בצד החולוני. במועדון מת”א ראו את אנג'לו קלויארו ודריק וויליאמס בתור נקודות האור היחידות מהמשחק, אחרי שהראשון שוב סיפק מהלכי הקרבה טובים, בעוד שהשני המשיך להציג יכולת נהדרת כאשר היה אחראי למחצית השלשות של הקבוצה, עת שקלע ארבע פעמים מעבר לקשת ב-67%.
"התחלנו די טוב, הובלנו ברבע הראשון, בהגנה היינו לא מספיק טובים, החזרנו אותם וזה מה שעשינו לא בסדר היום”, הסביר קלויארו. “הקהל מביא יותר אנרגיה, אבל יש להם יתרון ביתי כאן, ברור כשיש לך קהל מהסוג הזה. בגלל זה אנחנו אוהבים לשחק בבית, זה מקשה לשחק באווירה כזאת. קלענו מספיק נקודות, 82 נקודות, עצרנו את באסקוניה על 69 נקודות, אפשרנו להם יותר מדי נקודות. זו עונה ארוכה, ידענו שלא ננצח את כל המשחקים העונה, אנחנו נצטרך לחזור מחר, אימון קל ולהתחיל להתכונן לצסק"א. קורה כששחקן לא משחק, ברור שנצטרך את ווילבקין, יהיו לו עוד משחקים גדולים. הוא שחקן מנוסה ומקצוען, כשיקראו לו הוא יהיה מוכן".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
במכבי תל אביב מסתכלים כעת לעבר חמישי הקרוב, למפגש מול צסק"א מוסקבה במסגרת המחזור השמיני של היורוליג. הקבוצה הרוסית תגיע להתמודדות כשהיא סוחבת רצף של חמישה הפסדים, רצף שהותיר את אלופת המדינה במצב מוזר במידה מסוימת. ״לא זכור מתי בפעם האחרונה צסק״א הגיעה אחרי רצף של חמישה הפסדים״, אמרו במכבי, שם לא יודעים איך ‘לאכול’ את הרוסים לקראת המפגש.