3 צפייה בגלריה
סטף קרי חוגג
סטף קרי חוגג
סטף קרי חוגג
(רויטרס)
משחקי הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA סיפקו פעם נוספת דרמות גדולות ומשחקים מסקרנים במיוחד. במוקד: סטף קרי סחב פעם נוספת את גולדן סטייט לניצחון 113:126 על אטלנטה, בעוד שהלייקרס שרדו מותחן וניצחו 123:126 את שארלוט בהארכה.
קרי שנראה העונה כמועמד ברור לתואר ה-MVP ממשיך לנפץ שיאים בליגה, כאשר הפעם שבר את השיא של וילט צ’מברליין והפך לשחקן המבוגר ביותר ב-NBA שמגיע ל-50 נקודות ועשרה אסיסטים במשחק אחד. בנוסף, הגארד בן ה-33 הפך לשחקן הראשון העונה שמגיע ל-50 נקודות במשחק. “זה תמיד נחמד”, אמר קרי שהוסיף: “אתה אף פעם לא חושב על מספר ספציפי בראש, זה רק כשאתה מתחיל להניע את זה, אתה פשוט ממשיך”.
עוד הוסיף הגארד: “את פשוט חי את הרגע וכל מהלך מתבסס על הקודם. בצורה שבה המשחק התפתח, אתה לוקח את המומנטום לחדר ההלבשה. זה השלב שבו אתה מחכה שמפולת השלגים תחל, וזה קרה”. מאמן גולדן סטייט, סטיב קר, היה נלהב במיוחד לאחר ההופעה הנדירה של הכוכב שלו: “זאת הייתה פשוט הופעה אדירה של סטף, הוא היה מדהים. אני רוצה להגיד שלא ראיתי משהו כזה אבל אני צופה בזה כבר שבע שנים, אז ראיתי משהו כזה וזה פשוט מדהים לצפייה. הוא לא מזדקן, זה בטוח”.
זאת הפעם הראשונה שקרי מגיע למאזן של 50 נקודות ועשרה אסיסטים למשחק, והוא מצטרף כאמור לווילט צ’מברליין האגדי וגם לריק ברי ברשימה מכובדת מאוד של השחקנים היחידים שהגיעו למאזן כזה בקבוצה מסן פרנסיסקו. במחצית הראשונה היה נראה שמדובר בדו קרב לוהט בין קרי, לסופרסטאר הגדול של אטלנטה, טריי יאנג, כאשר בעוד כוכב גולדן ירד להפסקה עם 24 נקודות, ליאנג היו 21. אך קרי כאמור, דהר בהמשך לשיא נוסף בעוד שיאנג קלע רק עוד ארבע נקודות מאז וסיים עם 28.
3 צפייה בגלריה
סטף קרי חוגג
סטף קרי חוגג
סטף קרי חוגג
(רויטרס)
אחרי שהורחק בניצחון 96:113 של דנבר על מיאמי לאחר עימות עם מרקיף מוריס, ניקולה יוקיץ’ התייחס לאירוע: “זה מהלך טיפשי, אני מרגיש רע, אני לא צריך להגיב בצורה הזאת. חשבתי שזאת הולכת להיות עבירה, אני חושב זה היה מהלך מלוכלך והייתי צריך להגן על עצמי”. מאמן ההיט, אריק ספולסטרה אמר: “זה היה מהלך מסוכן ומלוכלך מאוד. קיף עשה עבירה, וזו הייתה אחת מאותן עבירות מהירות. אולי תחשבו שזה קצת יותר מסתם סטירה למישהו, אבל אחרי שצפיתי בזה בווידאו, זו הייתה עבירה, ככה ראיתי את זה. המחזה שאחרי היה פשוט לא מתבקש”.
מי שבלט בניצחון הלייקרס על שראלוט היה כרמלו אנתוני הוותיק שסיים עם 29 נקודות. בכך, השחקן שלא פתח בחמישייה של הקבוצה מעיר המלאכים, השווה את שיא הנקודות שלו כשהוא עולה מהספסל. הכוכב הגדול של הלייקרס היה אנתוני דייוויס שסיים עם 32 נקודות ו-12 ריבאונדים, אך נראה שלמרות היכולת הנהדרת, עבר על כוכב הקבוצה ערב לא פשוט כשנצפה מקיא ברבע השלישי של המשחק.
שיקגו ממשיכה להיות לוהטת עם ניצחון 95:118 על ברוקלין והתפוצצות ברבע האחרון. הבולס ניצחו את הנטס בהפרש 23 – הכי הרבה בהיסטוריה שלהם כשהם נכנסים לרבע האחרון בפיגור. בנוסף, זאת הפעם השלישית בתולדות הקבוצה בה היא מנצחת בהפרש של 25 ומעלה ברבע האחרון, היא עשתה זאת פעמיים בשמונת הימים האחרונים.
3 צפייה בגלריה
דמאר דרוזן ולונזו בול חוגגים
דמאר דרוזן ולונזו בול חוגגים
דמאר דרוזן ולונזו בול חוגגים
(רויטרס)