3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
עידן חדש החל בברצלונה. אמש (שני) הציגה הקבוצה באופן רשמי את צ’אבי כמאמנה החדש של הקבוצה. שחקן העבר האגדי, שהגיע לתפקיד אחרי שנים מוצלחות בקטאר, לא מבזבז יותר מידי זמן ועל פי הדיווחים בספרד כבר החל להכתיב לקבוצה נורמות עבודה חדשות.
המאמן הספרדי שם לעצמו למטרה ראשונה לשנות את הרגלי העבודה במועדון. צ’אבי אבחן כי השחקנים לא נמצאים מספיק זמן במתחם האימונים וזוכים ליותר מדי שעות חופשיות במהלך היום. הספרדי רוצה שהשחקנים יגיעו כבר בשעת בוקר מוקדמת למתחם האימונים, יאכלו ארוחת בוקר כקבוצה ולאחריה ימשיכו לסשנים שונים של אימונים. לשיטתו של הספרדי, שעות העבודה המרובות ביחד במתחם האימונים יאפשרו לצוות המקצועי לשלוט יותר על התנהלותם המקצוענית של השחקנים ועל תזונתם.
3 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה באימון
שחקני ברצלונה באימון
שחקני ברצלונה באימון
(רויטרס)
כדי להתמודד עם מגפת הפציעות במועדון בשתי העונות האחרונות, צ’אבי רוצה לקיים אימונים אישיים לפי התאמה לסוג השחקן ולמצבו הבריאותי. שחקן כדוגמת אוסמן דמלה, שמרבה להיפצע בשנים האחרונות, יזכה לתוכנית אימונים מיוחדת שמטרתה תהיה לשמור על כשירותו לאורך זמן. מנהל מחלקת הכדורגל של המועדון, מתיאו אלמני, הודיע אמש לז’ונז’ו בראו, האחראי על שיקומים מפציעות במועדון, על סיום תפקידו במועדון. השינוי בא כמובן ביוזמתו של צ’אבי, שרוצה לשנות את הטיפול בפצועים ולקצר את חזרתם למגרשים.
3 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(רויטרס)
שינוי נוסף שמתכנן צ’אבי הוא העברת קוד משמעתי חדש. הספרדי צפוי לשאוב השארה מהנורמות שהיו נהוגות בימיו במועדון תחת פפ גווארדיולה, טיטו וילאנובה ולואיס אנריקה, אז שחקנים היו חייבים להגיע למגרש האימונים כשעה לפני תחילת האימונים ובנוסף להיענש על יציאות בציבור בשעות הלילה ויציאה לחופשות מזדמנות.