1 צפייה בגלריה
יאניס אנטטוקומפו חוגג
יאניס אנטטוקומפו חוגג
יאניס אנטטוקומפו חוגג
(רויטרס)
שלושה משחקים נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) בליגה הטובה בעולם כשבמוקד: אלופת ה-NBA, מילווקי, גברה 109:118 אחת מהיריבות המרכזיות שלה במזרח, פילדלפיה, בעוד שבמערב, לוס אנג’לס קליפרס ניצחה בביתה את פורטלנד. במשחק נוסף, יוטה גברה 98:110 על אטלנטה.

פילדלפיה (4:8) – מילווקי (5:6) 118:109

האלופה התאוששה מההפסד לדני אבדיה ו-וושינגטון והצליחה לשוב למאזן חיובי, על חשבונם של הסיקסרס שהפסידו בפעם השנייה ברציפות, אחרי ששוב נאלצו להסתדר ללא ג’ואל אמביד, שנכנס לפרוטוקול הבריאות של הליגה ואמור להחמיץ עוד כמה משחקים. אחרי שנקלעה לפיגור תשע בתום הרבע הראשון, האורחת התעשתה עם 19:31 ברבע השני וירדה להפסקה ביתרון מינימלי. המשחק המשיך להיות צמוד ואל 12 הדקות האחרונות פילי נכנסה ביתרון (91:93) וגם הצליחה להישאר צמודה עד שתי דקות לפני הבאזר האחרון, אך אז הבאקס יצאו לריצת 2:9 שניצחה עבורם את ההתמודדות. יאניס אנטטוקומפו הוביל את המנצחת עם דאבל דאבל של 31 נקודות ו-16 כדורים חוזרים, טייריס מקסי קלע מספר נקודות זהה בצד השני.

לוס אנג’לס קליפרס (5:5) – פורטלנד (6:5) 109:117

הריצה של החבורה מעיר המלאכים נמשכה עם ניצחון חמישי ברציפות, שחילץ אותה מהמאזן השלילי אחרי פתיחת העונה החלשה. מן העבר השני, הטריילבלייזרס נבלמו אחרי שני ניצחונות רצופים ונותרו עם הספרה 0 במאזן הניצחונות במשחקי החוץ שלהם העונה. המשחק התנהל בצורה צמודה כמעט לאורך כל הדרך, אך במצב של 100:103 למארחת כשנותרו פחות מארבע דקות לבאזר האחרון, היא פתחה בריצה 0:9 שלמעשה סגרה את העסק. פול גקוג’ הוביל את המנצחת עם 24 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, כשאצל האורחת 27 נקודות של דמיאן לילארד היו קצרות מלהושיע.

יוטה (3:8) – אטלנטה (8:4) 98:110

פיינליסטית המזרח מהעונה שעברה ממשיכה להתקשות בפתיחת העונה הנוכחית והשלימה הפסד שביעי בשמונת משחקיה האחרונים, כשהפעם נכנעה לחבורה מסולט לייק סיטי, שמבחינתה חזרה לנצח אחרי שני הפסדים ושמרה על מאזן ביתי מושלם (0:4). במהלך הרבע השני הג’אז פתחו פער בן שתי ספרות ולמרות שהיו רגעים בהם ההוקס הצליחו להתקרב מעט, התחושה הייתה שהם לא באמת יכולים לאיים על הניצחון של המקומיים, ששמרו על מרווח הביטחון לאורך הרבע המכריע וסידרו לעצמם סיום רגוע. דונובן מיטשל הוביל את המארחת עם 27 נקודות, קווין הורטר קלע 28 עבור המפסידה.