6 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
(רדאד ג'בארה)
סלובודאן דראפיץ’ שוב בליגת העל. המאמן בן ה-56, שחווה קדניה לא מוצלחת בבית”ר ירושלים בעונה שעברה, יחד עם שי ברדה, חוזר לעמוד על הקווים, הפעם לבד, וינסה לשקם את המוניטין שלו ושל עירוני קריית שמונה, נועלת הטבלה, אצלה חתם אחרי פיטורי עמיר נוסבאום.
בראיון ל-ONE, המאמן מספר על הפרידה המקצועית מברדה, המגעים מול איזי שרצקי, שהצהיר כי הוא לא היה האופציה הראשונה שלו, וגם: הטענות לבגידה מצידו של עו”ד רועי דניאל.
6 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
(אורן בן חקון)
הגעת לקריית שמונה כאופציה שנייה של איזי שרצה את קובי רפואה, זה לא הפריע? ”קובי עשה נפלאה בשנה חצי פה – השאיר את הקבוצה ליגה, הגיע לפלייאוף עליון. זו הייתה החלטה של איזי שרצה קודם את קובי. אני לא רואה בכך בעיה מבחינתי. כאשר הודיעו לי שקובי לא רוצה, אז כן רציתי את התפקיד".
איזה דראפיץ' מגיע לקריית שמונה? נחתי, ניקיתי את הראש, היו לי 7-8 שנים רצופות של עבודה, עם עליות וירידות. רציתי לעבוד, התגעגעתי להריח את הדשא, להריח את המגרשים. אני מגיע עם יותר עוצמות, הרבה יותר תשוקה ואהבה למקצוע".
איך זה להיפרד מבן הזוג, שי ברדה, אחרי כל כך הרבה שנים? "כמו בכל המקצוע שלנו, העוזר גדל והופך יותר מקצועי. אמרתי בעבר, שעוזרים הופכים למאמנים לבד. מגיע לשי ללכת לבד ולהצליח בכוחות עצמו".
6 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה
סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה
סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה
(איציק בלניצקי)
זה מוזר לך לעבוד פתאום לבד? "עכשיו אני מגיע למגרש בבוקר, אחר כך יש שלושה ימי חופש, ככה שעדיין זה עוד לא יהיה מבחינתי משהו חדש. אתמול אני ושי דיברנו על הסגל שיש בקריית שמונה, מה הוא חושב, הוא שם בשבילי ואני בשבילו. מאחל לו בהצלחה, הוא איש מקצוע מעולה".
יש לקבוצה הרבה בעיות, מה איזי ביקש ממך? "דיברתי מאוד קצר עם איזי, קבענו שנפגש ביום ראשון. בימים האחרונים הסתכלתי וחקרתי יותר לעומק. זו קבוצה חדשה שהיא לא דומה לעונה שעברה. בנו הכול מחדש עם הרבה שחקנים צעירים. אני מגיע להכיר את השחקנים, מקווה מאוד שאני אוהב את הדברים ואנחנו נמשיך ככה עד ינואר, ואז אם יהיה צורך להחליף, אז נחזק, נעשה את זה".
איזי אמר שיש לך ארנק פתוח? "לא אמר שום דבר, יוצאים לדרך, מה שהבנתי מיוסי אדרי זה שמה שנצטרך אחר כך לחזק, אז לא תהיה שום בעיה. היו זרים שלא שיחקו בזמן האחרון, אני צריך להחליט לגביהם. סמואל בראון שחקן מאוד מוכשר שלא שיחק עד עכשיו בגלל פציעה והוא אמור לחזור לשחק לאחר הפגרה".
6 צפייה בגלריה
איזי שרצקי
איזי שרצקי
איזי שרצקי
(נעם מורנו)
מה אז ביקשו ממך בקריית שמונה? “לא ביקשו שום דבר. לראות כמה שיותר איך הקבוצה תוכל לברוח מהתחתית, זו המטרה המוגדרת מבחינתי. הליגה עוד לא ברחה, כן, היא במקום אחרון, לא נעים, צריך לקבל יותר ביטחון, לשחק כדורגל יותר אטרקטיבי".
איזי דעתן, בעל בית לא קל, הוא מבין כדורגל והוא גם מתערב, אתה מכין את עצמך? "אני 30 שנה בכדורגל, עברתי הרבה בעלי בית, אף פעם לא היו לי בעיות עם בעלי הבית. דיברנו, צחקנו, בכינו, אני ביחסים טובים עם כל בעל בית, באף מקום לא הייתה לו מילה רעה. גם עם איזי יהיה טוב".
6 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
(אורן בן חקון)
טוב אתה בוגר של אלי טביב. "וגם של אריאל שיימן, אייל סגל, משה חוגג, יעקב שחר. הייתי גם בבית"ר ת"א/רמלה עם ליאור שחטר, עם רמלאים, ראש העיר שגם היה דעתן. אני מכיר הכול מהכול, מוכן לעוד הפתעות".
רועי דניאל ששימש עד אתמול כסוכן שלך וחבר ברמה האישית, אומר שבגדת בו? "שמעתי משהו, לא קראתי את הדברים, אין ספק, אנחנו חברים וכל העסקאות שהיו עד עכשיו פניתי אליו. עם זה מכבי נתניה, בית"ר ירושלים, גם כאשר היו פונים אלי ישירות. אני שישה חודשים יושב בחוץ, שום דבר לא זז. אני לא חתום עם אף אחד. הפעלתי סוכנים אחרים. בכדורגל אי אפשר להתנהל עם סוכן אחד, יש בעלי בית שלא עובדים עם סוכן כזה. לא כולם רצו לעבוד עם רועי דניאל. אני אספר את מה שהיה: שמעון אבוחצירא התקשר אלי, אמר לי, סלובו יש לי משהו מעניין, קבלתי את הצעה ממנו, רועי מאוד כעס, לא אהב, רצה שאביא לו את העסקה. נסעתי לקריית שמונה, דיברתי, שאלתי מי הביא את העסקה, אמרו לי, ששמעון הביא, שאיזי אמר שרק שמעון אחראי עליה. אם היה אומר אחרת, הייתי מביא לרועי. הוא כועס, לא נעים. כולם כעת יחשבו שאקח שחקנים רק משמעון וזה לא נכון, אני אפעל רק לטובת הקבוצה".
6 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ' ועורך הדין רועי דניאל
סלובודאן דראפיץ' ועורך הדין רועי דניאל
סלובודאן דראפיץ' ועורך הדין רועי דניאל
(רדאד ג'בארה)