1 צפייה בגלריה
צ'אבי וכותרות העיתונים
צ'אבי וכותרות העיתונים
צ'אבי וכותרות העיתונים
(רויטרס)
בברצלונה מתחילים להתרגל לעידן חדש: צ’אבי על הקווים. אחרי שפורסמו החוקים החדשים שהביא עמו המאמן על מנת לשנות את המצב אליו נקלעה הקבוצה, ברחבי ספרד ובקטלוניה בפרט נרגשים מתחילת דרכו של אגדת העבר והקדישו לכך את כותרות הבוקר (רביעי), יממה לאחר הצגתו ומסיבת העיתונאים הנרגשת.
“צ’אבי כבר שולט”, “בא לעבוד, אין משחקים”, “המאסטר הגיע”, נכתב בעיתונים השונים על תחילת דרכו של קשר העבר, שם מדגישים כי הספרדי מביא איתו את השיטות שלמד ממאמני העבר שהדריכו אותו: “למד הרבה בדרך, זה הזמן להביא את זה גם הלאה”, צוין ב’ספורט’ הקטלוני.
צ'אבי שר עם האוהדים בקאמפ נואו
בתוך כך, לפי הדיווחים בארסה כבר מתכוננת לחלון ההעברות של ינואר במטרה לחזק את הסגל. בסוף השבוע האחרון הנשיא ז’ואן לאפורטה טען שיהיו מקסימום שלושה שחקני רכש בחלון, ובספרד ניסו להצביע על המועמדים. המטרה העיקרית בקבוצה היא חלוץ מרכזי, אך המצב הכלכלי הרעוע לא מאפשר לחרוג יותר מדי. למעשה, ברצלונה תנסה קודם כל אופציה של לקבל שחקנים בהשאלה. ב’מארקה’ ממשיכים לספר על המועמדים: ראחים סטרלינג, אדינסון קבאני וטימו ורנר. המשותף לכולם הוא שמדובר בשחקנים שמתקשים לקבל קרדיט העונה והפכו לשחקני ספסל בקבוצותיהם.
בנוסף, בספרד מצביעים על אחת המטרות של צ’אבי: להחזיר את פיליפה קוטיניו לעניינים. הברזילאי, הרכש היקר ביותר בהיסטוריה של ברצלונה (160 מיליון אירו), מתקשה לשחזר את העבר ובשני המשחקים האחרונים של הקבוצה, תחת המאמן הזמני סרג’י ברז’ואן, הוא לא שיחק דקה: “צ’אבי ינסה להוציא יותר ממי שמרוויח הכי הרבה כסף בסגל הנוכחי”, נכתב. קוטיניו עצמו סיפר עם ההגעה של שחקן העבר: “הוא היה אליל כדורגל, אני בטוח שהוא יעשה עבודה נהדרת. הוא בחור נהדר”.