3 צפייה בגלריה
פול ג'ורג'
פול ג'ורג'
פול ג'ורג'
(רויטרס)
במערב מתגלה אולי טריו חדש, כאשר פול ג’ורג’, רג’י ג’קסון וניקולס באטום הובילו את לוס אנג’לס קליפרס לניצחון חמישי ברציפות, הפעם 109:117 על פורטלנד. "אנחנו פשוט ממשיכים להיות יציבים ולמצוא דרכים לנצח. זה היה המסר שלי בפסקי הזמן והם עמדו בזה", אמר המאמן טיירון לו.
דמיאן לילארד, שהוביל את המפסידה עם 27 נקודות, היה טעון על השיפוט בסיום: "אני מרגיש שהדרך בה המשחק מתנהל היא בלתי מתקבלת על הדעת. אני לא רוצה להיכנס לזה יותר מדי, אבל ההסברים שהם נותנים והשריקות שהם מפספסים. חשבתי שהשינויים בחוקים לא ישפיע עליי כי אני לא מרמה את השופטים. אני לא עושה טריקים".
3 צפייה בגלריה
דמיאן לילארד
דמיאן לילארד
דמיאן לילארד
(רויטרס)
ובמעבר למזרח: אחרי שהתארחה בבית הלבן אצל הנשיא ג’ו ביידן, אלופת ה-NBA, מילווקי באקס, שבה הלילה (בין שלישי לרביעי) להתעסק בכדורסל ועצרה את רצף שני ההפסדים עם 109:118 בחוץ על פילדלפיה, שהגיעה כמוליכת המזרח. “תמיד מרגיש טוב להשיג ניצחון", אמר יאניס אנטטוקומפו, שהוביל את המנצחת עם דאבל דאבל של 31 נקודות ו-16 ריבאונדים. "פשוט ניסיתי לעשות כל מה שצריך כדי להשיג ניצחון. זה מה שהקבוצה שלי רוצה שאעשה, זה מה שהקבוצה שלי צריכה שאעשה".
הרבה לחץ השתחרר אצל מייק בודנהולצר, שקבוצתו חיברה ניצחון שישי ברציפות על פילדלפיה. דוק ריברס, המאמן מן העבר השני, יכול להתנחם בעובדה שהגיע עם סגל חסר במיוחד וללא ג’ואל אמביד, סת’ קרי וטוביאס האריס, שלושה מהכלים היותר חשובים בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו
(רויטרס)
גם יוטה חזרה למסלול הניצחונות אחרי ההפסדים במיאמי ואורלנדו. הג’אז חזרו לאולם הביתי לאחר מסע בחוף הדרומי מזרחי ורשמו ניצחון שני בחמישה ימים על אטלנטה הוקס, הפעם 98:110, כששוב האורחת נעצרת על 98 נקודות בלבד.
אטלנטה הגיעה בעונה שעברה לגמר המזרח, אך עד כה היא עדיין לא הופיעה ומחזיקה במאזן 8:4 שלילי. “יש תסכול רב", אמר קווין הוארטר, שהוביל אותה עם 28 נקודות. "אני חושב שזו המילה הנכונה – תסכול. לא ציפינו להיות במצב הזה, אבל הכנסנו את עצמנו לבור ואף אחד לא היה אשם מלבד עצמנו. אנחנו חייבים להיות טובים יותר בהגנה".