2 צפייה בגלריה
מנור סולומון חוגג
מנור סולומון חוגג
מנור סולומון חוגג
(רדאד ג'בארה)
נבחרת ישראל תפגוש ביום שישי ב-21:45 למשחק חוץ את נבחרת אוסטריה במסגרת קמפיין מוקדמות המונדיאל בקטאר 2022 ותנסה להשיג ניצחון שני על האוסטרים בקמפיין הנוכחי שיוכל להשאיר אולי מעט סיכוי לסיים במקום השני המוביל לפלייאוף. קשר הנבחרת, מנור סולומן, דיבר היום (רביעי) לקראת המפגש והתייחס גם למשחק האחרון בקמפיין מול איי פארו.
מנור סולומון אמר לקראת המשחק מול אוסטריה: “ברור שאחרי שהם הפסידו לנו בבית הם ירצו לנקום בנו, אבל אנחנו לא מסתכלים על זה ככה. יודעים שהולך להיות משחק מאוד מאוד קשה. למרות שניצחנו בבית אנחנו יודעים שהם הפייבוריטים ושמצפה לנו משחק סופר קשה. נעשה הכל על מנת לנצח את המשחק, כמובן שזה יהיה קשה אבל נעשה כל מה שאנחנו יכולים”.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג עם מנור סולומון
ערן זהבי חוגג עם מנור סולומון
ערן זהבי חוגג עם מנור סולומון
(רדאד ג'בארה)
סולומון הוסיף: “אני חושב שאנחנו צריכים לשחק ביחד, כנבחרת, עם התלהבות ולחץ כמו שאנחנו מראים במשחקים האחרונים. צריכים לעשות כמה שפחות טעויות כי ברמות האלה על טעויות משלמים וזה קורה לנו הרבה. צריכים לשחק את המשחק שלנו, לדחוף, ללחוץ, לשחק התקפי ולהבקיע כשאנחנו מגיעים למצבים”.
על המשחק מול איי פארו בשני שיהיה האחרון בקמפיין: “זה הולך להיות משחק אחרון בקמפיין. אנחנו מקווים שזה יהיה משחק משמעותי ומכריע, לשם אנחנו מכוונים ומקווים שזה גם מה שיקרה. אנחנו מאוד רוצים את הקהל איתנו, כשיש קהל ביציעים זה נותן לנו דרייב וכוח לשחק. אנחנו מציגים כדורגל אטרקטיבי עם שערים”.