1 צפייה בגלריה
נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין
(אורן בן חקון)
שלב הבתים בליגת התיכונים בכדורסל כבר מאחורינו, ושלבי ההכרעה ממש מעבר לפינה. האלופה המכהנת הגימנסיה הריאלית ראשון לציון תפגוש את בן צבי קריית אונו לקרב הראשון בדרך לגביע היום (חמישי, 13:00, ישיר בערוץ ONE), במסגרת שלב ההצלבה. מדובר במפגש בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגה.
האלופה, הגימנסיה הריאלית, מגיעה למשחק לאחר שסיימה את הבית במאזן 2:4, כשבשבוע שעבר היא רשמה את הפסדה השני העונה בליגה לעמק חרוד בתוצאה 71:59. ראשון זכתה בעבר בשלוש אליפויות בליגת התיכונים ותנסה השנה להשיג אליפות שנייה ברציפות, מה שאף קבוצה בליגה לא הצליחה להשיג מאז 1993.
את החבורה מעיר היין ינסה להוביל ירין חסון, הקלעי המצוין והרב גוני של נדב זילברשטיין. מנגד, תעמוד משוכה לא קלה עבור החבורה של זילברשטיין בדמותה של בן צבי קריית אונו בראשותו של יניב ויצמן. בן צבי עלתה לליגה לפני שלוש שנים בזכות האליפות הארצית וטיפסה באותה השנה עד לחצי הגמר, מעמד אליו היא הגיעה גם לפני שנתיים (בעונה האחרונה לפני נגיף הקורונה).
השנה, הקבוצה אולי תצליח לעלות שלב אחד נוסף ולהגיע אל הגמר. את קריית אונו ינהיג רון לוי, שחזר אל הנבחרת לאחר שנתיים בנוער של יבנה. בן צבי קריית אונו והגימנסיה הריאלית ראשון לציון טרם נפגשו למשחק רשמי במסגרת ליגת התיכונים וזה יהיה מפגש על עונה שלמה.