1 צפייה בגלריה
זה שעזב וזה שיגיע? מסי ורונאלדו
זה שעזב וזה שיגיע? מסי ורונאלדו
זה שעזב וזה שיגיע? מסי ורונאלדו
(רויטרס)
בשביל למנות את כל הבעיות של ברצלונה, צריך כמה דפים טובים. ככה זה כשמדובר באחד המשברים הגדולים בתולדותיה - ספורטיבית וניהולית - ואולי זו לא הצרה הכי גדולה, אבל ברשימה הזו יש גם את ההתקפה המדשדשת והקושי הרב בכיבוש שערים.
בעיה שאולי הייתה יכולה להיפתר בעזרת, נניח, כריסטיאנו רונאלדו.
זה אולי נשמע די ביזארי בתקופה שבה נשיא בארסה, ז'ואן לאפורטה, חושב רק איך אפשר לקצץ בהוצאות ולמזער את הנזקים העצומים של קודמו, ז'וזפ מריה ברתומאו, אבל טוני פריישה - בעבר מועמד לנשיאות המועדון - אמר: "רונאלדו לבארסה? אם היה זמן לעשות את השיגעון הזה - זה עכשיו".
את הדברים אמר פריישה בראיון לתוכנית "לה פורטריה" בעיצומה של עונה שבה בארסה רק במקום התשיעי בליגה הספרדית, בה כבשה 19 שערים בלבד ב-12 משחקים. אחרי עזיבותיהם של לואיס סוארס (שמונה שערים ב-16 משחקים העונה באתלטיקו מדריד) וכמובן ליאו מסי, אין ספק שרונאלדו (תשעה שערים ב-12 משחקים במדי יונייטד) היה יכול לעזור היכן שנכשלו לוק דה יונג וחבריו.
ההולנדי אכזב והרבה להחמיץ מתחילת העונה, ולנוכח היעדרויותיהם של סרחיו אגוארו, אנסו פאטי ומרטין ברייתווייט, ממפיס דפאיי (שישה שערים ב-16 משחקים) הוא האופציה היחידה כרגע של צ'אבי למרכז ההתקפה, וגם הוא נחלש אחרי פתיחת עונה טובה. המאמן החדש בטח לא היה מתנגד שאת מסי, עמו שיחק בבארסה, יחליף הנמסיס, רונאלדו, אבל במציאות הזו של הקטלונים, זה לא פחות ממדע בדיוני.