1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ב"ש
שחקני הפועל ב"ש
שחקני הפועל ב"ש
(עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע נשים)
המחזור החמישי בליגת העל לנשים יצא הערב (חמישי) לדרך כאשר מ.ס קריית גת הופתעה והפסידה 2:0 מכבי כישרונות חדרה. בנוסף, אס”א ת”א נפרדה מהפועל מרמורק ב-0:0, הפועל רעננה והפועל ב”ש נפרדו ב-2:2. כמו כן, מ.כ רמת השרון ניצחה 1:2 את בנות נתניה.

מכבי כישרונות חדרה - מ.ס קרית גת 0:2

אחרי ששלטה ביד רמה וזכתה בטרבל היסטורי בעונה החולפת, הקבוצה הדרומית מתקשה להיכנס לקצב ורשמה הפסד מפתיעה. הודיה ביטון פרצה את הסכר בדקה ה-10 ואדביוגו יטונדה חתמה את תוצאת הסיום בדקה ה-93.

הפועל רעננה - הפועל ב״ש 2:2

הקבוצה מהשרון צברה נקודה ראשונה העונה אחרי שלושה הפסדים. כרים ג'יילין כבשה את השער הראשון של רעננה בדקה ה-14, אך ראתה את הדרומיות מבצעות קאמבק בשל שערים של רובן צ'ריטי (48) פוסטר שאניס דקה (52). ג'יילין השלימה צמד בדקה ה-54 וקבעה את תוצאת הסיום במפגש.

מ.כ רמת השרון - בנות נתניה 1:2

רמת השרון עשתה צעד משמעותי לעבר הפסגה סיפקה הצהרת כוונות ברורות לקראת המשך הדרך. ערבה שחף כבשה ראשונה בדקה ה-60 ודייזי גונזאלס הכפילה את היתרון בדקה ה-79. מיכאל אפיום מייבל רק צימקה בדקה ה-88.

הפועל מרמורק - אסא ת״א 0-0

הקבוצה התל אביבית לא הרשימה ואיבדה נקודות חשובות בקרבות הפסגה. מנגד, הקבוצה מרחובות, ששואפת לשרוד בליגה, שיפרה את מאזנה לשתי נקודות ושיפרה מעט את מצבה בטבלה.