1 צפייה בגלריה
פול ג'ורג' עולה לטבעת
פול ג'ורג' עולה לטבעת
פול ג'ורג' עולה לטבעת
(רויטרס)
לילה רגוע יחסית עבר על הליגה הטובה בעולם, כששלושה משחקים בלבד נערכו: פילדלפיה הפסידה נכנעה 115:109 לטורונטו, אינדיאנה גברה 100:111 על יוטה ולוס אנג’לס קליפרס ניצחה 109:112 את מיאמי.

לוס אנג’לס קליפרס (4:7)- מיאמי (5:7) 109:112

הריצה של הקליפרס נמשכה בתום קרב נפלא בעיר המלאכים עם ניצחון שישי רצוף עבור טיירון לו ושחקניו, ששרדו מותחן מול ההיט, נטולי ג’ימי באטלר, שמצידם היה זה הפסד רביעי בחמישה משחקים. האורחת פתחה נפלא ועלתה ל-25:40 בתום הרבע הראשון, אך עד ההפסקה הקליפרס חזרו לעניינים והשתיים נותרו צמודות עד הרגעים האחרונים, שהיו דרמטיים במיוחד.
נקפוץ ישר ל-40 השניות האחרונות. קייל לאורי צימק מהקו ל-108:107, אך רג’י ג’קסון עמד בלחץ מהקו בצד השני והחזיר את המארחת לשלוש הפרש. לאורי שוב קיבל את הכדור והוסיף עוד שתיים בלייאף, הקליפרס עשו את שלהם מהקו ובפיגור שלוש מיאמי ניסתה לכפות הארכה, אך פי ג’יי טאקר איבד את הכדור. כהרגלו, פול גקוג’ הוביל את הקליפרס עם 27 נקודות, כשבצד השני באם אדבאיו ניסה למלא את מקומו של באטלר כקלעי המוביל עם 30 נקודות (11 ריבאונדים), אך לצערו זה לא הספיק.

פילדלפיה (5:8) – טורונטו (6:7) 115:109

הסיקסרס ממשיכים להתקשות ללא ג’ואל אמביד, ששוב נעדר בשל כניסתו לפרוטוקול הבריאות של הליגה, ואספו הפסד שלישי ברציפות, הפעם מול הקנדים, שבלמו רצף של שלושה הפסדים וחזרו למאזן חיובי. המשחק היה צמוד לאורך כל הדרך, ו-1:44 דקות לסיום פילי עוד הוליכה 107:109 אחרי שתי נקודות של אנדרה דראמונד, אך בנקודה הזו המארחת פשוט “נחנקה”, לא קלעה יותר עד לסיום והקנדים ניצלו זאת כדי לרוץ 0:8 ולקחת את המשחק. פרד ואן פליט הוביל את המנצחת עם 32 נקודות בהופעה מרשימה ברגעי הקלאץ’, 33 של טייריס מקסי מנגד לא עזרו למקומיים.

יוטה (4:8) – אינדיאנה (8:5) 111:100

תוצאה מפתיעה בסולט לייק סיטי. הג’אז נכנעו בפעם השלישית בארבעה משחקים ואיבדו את המאזן הביתי המושלם אחרי ארבעה ניצחונות, דווקא מול הפייסרס, שפתחו את העונה בצורה חלשה אבל הפעם הצליחו להתאושש מההפסד לדנבר ולרשום ניצחון שני בשלושה משחקים. במהלך הרבע השלישי האורחת ברחה מעט ליתרון דו ספרתי, אבל יוטה נשארה בעניינים וצימקה לחמש הפרש קצת יותר משמונה דקות לסיום. למרות זאת, הפייסרס ידעו לחזור ליתרון מבטיח ואספו ניצחון חשוב, בעיקר בזכות 30 נקודות של מלקולם ברוגדון, שחזר לשחק באופן סדיר והמשיך להוכיח כמה הוא חשוב לקבוצה שלו. דונובן מיטשל הוביל את המפסידה עם 26 נקודות.
מי שגנבו את ההצגה, ולא במובן בטוב של המילה, היו רודי גובר וומיילס טרנר שהתעמתו פיזית במהלך הרבע האחרון, והובילו לקטטה אלימה על הפרקט, בסיומה השניים הורחקו, יחד עם אקס מכבי תל אביב, ג’ו אינגלס, ומיטשל.