2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
(איציק בלניצקי)
שני משחקים בלבד לסוף הטורניר. הערב (שישי, 21:45) נבחרת ישראל תתארח אצל אוסטריה למחזור התשיעי של מוקדמות מונדיאל 2022 – כשהיא יודעת שעליה לנצח על מנת לשמור על סיכוי להגיע לפלייאוף, ובמקביל לקוות למעידה של סקוטלנד מול מולדובה.
החבורה של וילי רוטנשטיינר תנסה לרשום ניצחון נוסף על האוסטרים אחרי ה-2:5 החגיגי בסמי עופר במפגש הקודם, ואם אתם הולכים עם ישראל במשחק, תוכלו גם להרוויח ביחסי הווינר: המומחים מעריכים את ניצחונה של הנבחרת ביחס של פי 4.10, לעומת יחס של פי 1.55 לניצחון אוסטרי. תוצאות תיקו במשחק עומדת על יחס של פי 3.50.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
(איציק בלניצקי)
ומה לגבי ערן זהבי? בווינר מציבים את המאצ’-אפ בין שחקן פ.ס.וו איינדהובן למרקו ארנאוטוביץ’. אם תלכו על הישראלי כמי שיכבוש יותר מבין השניים, תזכו ליחס של פי 2.50, ואילו אם תהמרו על חלוץ אוסטריה, תהנו מיחס זכייה של פי 3.10. במאצ’-אפ נוסף סומן מונס דאבור עם יחס של פי 4.10 לכבוש יותר ממרסל סביצר, שקיבל יחס של פי 2.70.
ומה לגבי הפתעה גדולה הערב? אנגליה תפגוש בביתה את אלבניה הצנועה, ושימו לב: אם תלכו על ניצחון של האורחת תוכלו לגרוף פרס ביחס של 17. ניצחון של האנגלים מוערך בפי 1.05, בעוד תוצאת תיקו עומדת על יחס של פי 6.05. לשליחת טופס.