1 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים
(רויטרס)
ריאל מדריד נמצאת כמובן בפגרה, אך מרבית משחקניה לא באמת נחים ונמצאים עם הנבחרות השונות במאבקי ההעפלה למונדיאל 2022 בקטאר. עם החזרה לעניינים, לבלאנקוס אין ממש יותר מדי זמן לאימונים כשלוח הזמנים בין המשחקים צפוף במיוחד ולפניה חודש גדוש שיכול להשפיע רבות על המשך העונה, בלה ליגה וגם בליגת האלופות.
למעשה, לריאל מחכים שמונה משחקים בתוך חודש, אך זהו לא רק רצף המשחקים, אלא חשיבותם. המפגשים כוללים דרבי גדול מול אתלטיקו, משחק מול הפתעת העונה בספרד, ריאל סוסיאדד, קרב צמרת נוסף נגד סביליה וגם שני משחקים בליגת האלופות. קרלו אנצ’לוטי כבר התבטא לא פעם על הלו”ז שפוגע בשחקנים וכמוהו עוד מאמנים רבים בליגות הבכירות.
במשחק שאחרי הפגרה ריאל תתמודד מול גרנאדה ולאחר מכן תנסה להבטיח את הכרטיס לשמינית גמר הצ’מפיונס במפגש מול שריף. בהמשך, גם תשחק נגד אינטר ותארח בסנטיאגו ברנבאו את אתלטיקו. משחק אחד שעדיין יש ספק לגבי מועדו הוא מול אתלטיק בילבאו שנדחה, ויתקיים באחד משני התאריכים הבאים: 1 בדצמבר או ב-22 בדצמבר. כך או כך, הוא יהיה חלק מרשימת המשחקים הלא פשוטים בתוך חודש אחד.
רשימת המשחקים של ריאל אחרי הפגרה: גרנאדה (21.11), שריף טירספול (24.11), סביליה (28.11), אתלטיק בילבאו (1.12 או 22.12), ריאל סוסיאדד (4.12), אינטר (7.12), אתלטיקו מדריד (11/12.12) וקאדיס (18/19.12).