1 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
דני אלבס
(אינסטגרם)
מרגש. חמש שנים אחרי שעזב את ברצלונה ובגיל 38, דני אלבס חתם הערב (שישי) רשמית אצל הקטלונים. צ’אבי נתן אור ירוק למהלך אחרי שרונאלד קומאן דחה את צירופו של הברזילאי, המגן הימני הטוב בהיסטוריה של הקבוצה ללא עוררין. השחקן הוותיק יצטרף לאימונים החל מהשבוע הבא, אך יוכל לשחק רק מינואר הקרוב.
דני אלבס כתב בדף האינסטגרם שלו: “חמש שנים שנלחמתי כמו משוגע כדי להגיע לרגע הזה. לא ידעתי שאחכה כל כך הרבה, לא ידעתי שזה יהיה כל כך קשה, אבל ידעתי בלב שלי שיום אחד אחזור. אני בא הביתה, וכמו שאמרתי – אני אחד מכם. אני לא יודע כמה זמן החלום הזה יימשך, אבל הלוואי שלנצח. נתראה בקרוב, אנסה לעזור לבנות מחדש את הקבוצה הטובה בעולם. אני חוזר הביתה!”
בארסה תציג את אלבס באופן רשמי בשבוע הבא, כשהגעתו נסגרה בעיקר על מנת להשפיע בחדר ההלבשה על הדור הצעיר. צ’אבי רצה שחקן שהיה במועדון בשנים הגדולות שלו, ויכול לנווט את הצעירים. אלבס מודע לבעיות הכלכליות של המועדון ולפי הפרסומים ישחק עבור משכורת דלה במיוחד, וזאת על מנת להשלים מעגל מרגש ולבוא לקראת המערכת.
השחקן המעוטר ביותר בהיסטוריה (43 תארים) חזר אחרי שהפך לשחקן חופשי. אלבס ששיחק עד לפני מספר חודשים בסאו פאולו רשם שנים גדולות בבארסה בין 2008-2016 בטרם עבר ליובנטוס ולאחר מכן לפאריס סן ז’רמן. בחוזה של המגן יהיה סעיף לחידוש ההסכם עד 2023. בקדנציה הקודמת של הברזילאי אצל הקטלונים, הוא רשם 391 משחקים, בהם כבש 23 שערים, בישל 101 נוספים וזכה ב-23 תארים.