3 צפייה בגלריה
דני אלבס וצ'אבי
דני אלבס וצ'אבי
דני אלבס וצ'אבי
(רויטרס)
מאז שדני אלבס עזב את סאו פאולו, שמו מקושר לקאמבק לברצלונה. כשרונאלד קומאן עמד על הקווים הוא דחה את המגן הברזילאי בן ה-38 על הסף, אבל היום (שישי) צ’אבי נתן אור ירוק לחתימתו, והשחקן המעוטר בהיסטוריית הכדורגל רשם קאמבק מדהים לליגה הספרדית.
עוד קודם, בקטלוניה טענו שהמאמן החדש רוצה את דני אלבס כי הוא משוכנע שהברזילאי עדיין שחקן מהטופ העולמי, אך מעל הכול מעריך את הרוח התחרותית שלו, דבר שקצת חסר בקבוצה. הסגל של בארסה צעיר ביחס לשנים האחרונות, והספרדי מאמין שהמגן יוכל לשמש דוגמה, כאשר מעבר לכך הוא מצפה ממנו להרבה גם על המגרש. אגב, השחקן היה מוכן לפי דיווחים לשחק תמורת אירו לשבוע בשביל המועדון עמו הוא מזוהה יותר מכל, מחווה מדהימה מבחינתו.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי חוגג עם דני אלבס
צ'אבי חוגג עם דני אלבס
צ'אבי חוגג עם דני אלבס
(רויטרס)
צ’אבי יודע שאלבס שחקן עם אופי, שחווה גם רגעים קשים בקריירה ויודע לסבול. במצב שבו הקבוצה נמצאת והלחץ הרב סביב המועדון, המאמן מעריך שהברזילאי יוכל לסייע להשיג יציבות. מעבר לכך, הספרדי יודע שלא סרג’יניו דסט, לא סרג’י רוברטו ולא אוסקר מינגסה הצליחו להיכנס בהצלחה לנעליים של השחקן הוותיק, ומעבר לכך הוא רואה ברוברטו קשר ובמינגסה בלם, כשהאמריקאי יכול לשמש כקיצוני.
בכל הקשור למועד שבו אלבס יוכל לערוך את הבכורה המחודשת, שש שנים אחרי שעזב, הרי שזה לא יוכל לקרות לפני פתיחת חלון ההעברות של החורף ב-1 בינואר. בארסה מתכננת לבצע שלוש החתמות בחורף, המגן כאמור מהווה אחת מהן, אך יוכל רק להתאמן עם הקבוצה הראשונה ולא לשחק. המאמן החדש שואף לשלב את אלבס בדינמיקה של הקבוצה הראשונה בהקדם האפשרי, ועל הדרך להחזיר אותו לכושר משחק.
3 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
דני אלבס
(רויטרס)