3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון
(רויטרס)
נבחרת ישראל הפסידה הערב (שישי) 4:2 לאוסטריה אחרי שהובילה פעמיים, זאת במסגרת מוקדמות המונדיאל. עוד בטרם ההתמודדות, החניכים של וילי רוטנשטיינר התבשרו כי אין להם סיכוי מתמטי לסיים במקום השני, עקב ניצחונה של סקוטלנד. ניר ביטון ודור פרץ כבשו לזכות ישראל.
מנור סולומון אמר בסיום: "קשה מאוד, כמו שאמרת, זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה, זה קרה המון פעמים. רצינו לשמור על זה ואמרנו שלא נלך אחורה ונמשיך ללחוץ, אבל זה לא קרה וחטפנו את ה-1:1. אחרי זה משום מקום כבשנו את השני, אמרנו שזה ידחוף אותנו ושלא נלך אחורה, אבל לא השכלנו לעשות את זה והרגיש שהיה ממש בלאגן במגרש. לא ידענו להגן ולשמור טוב על התוצאה. יוצאים מאוד מבואסים".
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון מאוכזב, אוסטריה חוגגת
מנור סולומון מאוכזב, אוסטריה חוגגת
מנור סולומון מאוכזב, אוסטריה חוגגת
(רויטרס)
הקיצוני הוסיף: “הולך להיות קרב, אנחנו קודם כל צריכים לנצח. לא יהיה פשוט לנצח, אמנם במשחק הקודם ניצחנו 0:4, אבל הם הוכיחו שגם לגדולות היה כאב ראש מולם ולא קל. צריכים קודם כל להבטיח את הניצחון, יש לנו יתרון מסוים על אוסטריה בהפרש השערים, אם ננצח נשמור על המקום השלישי. מה היה חסר? נפלנו מול סקוטלנד בארץ, אחרי המחצית שעשינו היינו צריכים לשמור על זה ואולי לעשות 0:2. הנפילה השנייה היא סקוטלנד בחוץ, כשלא ידענו נשמור על היתרון. עכשיו ידענו שהמשחק היה פחות רלוונטי לזה. מה שהכי היה חסר זה שמירה על היתרון”.
אופיר מרציאנו אמר בסיום: "בקיץ לקחתי החלטה מאוד מאתגרת לעבור לפיינורד, ידעתי שזאת החלטה מאוד מאתגרת ושאני מתחרה עם שוער נבחרת הולנד, אבל לא באתי להעביר את הזמן. אני עובד מאוד קשה כל יום, ולעבוד לצד שוערים טובים במועדון גדול, כולם רואים את ההתקדמות שעשיתי. אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד, אני עובד קשה כדי להשתפר. כמו שאתם רואים, יש הרבה עבודה בנבחרת במשחקים האחרונים, חבל לי שאנחנו לא מצליחים לתרגם את המשחק לנקודות”.
3 צפייה בגלריה
אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו
(ראובן שוורץ)
עוד הוסיף: “יש הרבה רגעים במשחק שאנחנו טובים, יש הרבה רגעים טובים ויש כאלה שפחות. מה קורה לנו? אנחנו מדברים על זה הרבה בקמפיין, יש לנו בעיה בלדעת לזהות את המומנטום של המשחק, לפעמים קורה שלוחצים אותנו, זה נורמלי וטבעי אבל צריכים לדעת להתאים את עצמנו לסיטואציה במשחק ולצערי אנחנו לא עושים את זה כמו שצריך. כל עוד לא נשתפר, אז אפשר לשחק הכי טוב בעולם, אבל ברגע שנאבד את המומנטום לא נצליח לעשות את זה כמו שצריך ולתרגם את זה לנקודות".
“רוצים לסיים במקום השלישי אז יש מה לשחק מול איי פארו. רוצים תמיד לתת את המאה אחוז בנבחרת, שחקנים חולמים לשחק פה, אני לא חושב שיש מישהו שלא ירצה לתת את המאה אחוז במשחק הזה, יש על מה לשחק וכל משחק של הנבחרת הוא חשוב”, סיכם השוער.