2 צפייה בגלריה
ליאו מסי עולה מהספסל
ליאו מסי עולה מהספסל
ליאו מסי עולה מהספסל
(רויטרס)
רגע לפני שהיא פוגשת את ברזיל לקרב גדול בלילה שבין שלישי לרביעי, ארגנטינה עשתה הלילה (בין שישי לשבת) את העבודה במשחק החוץ הקשה מול אורוגוואי, עם ניצחון 0:1 קטן, ששם אותה במרחק נגיעה מהבטחת הכרטיס למונדיאל 2022 בקטאר.
בעוד הסלסאו הפכו לנבחרת הראשונה מדרום אמריקה שמבטיחה את מקומה בטורניר הגמר של הגביע העולמי, האלביסלסטה ינסו להפוך את העלייה שלהם לרשמית במשחק מול הצהובים, ולשם כך, הם יצטרכו את ליאו מסי בכושר מלא. כדי שהפרעוש יגיע במצב האופטימלי למשחק הגדול, המאמן, ליאונל סקאלוני, נתן לו מנוחה במשחק הלילה והעלה אותו מהספסל רק בדקה ה-76.
2 צפייה בגלריה
די מריה חוגג
די מריה חוגג
די מריה חוגג
(רויטרס)
“החלטנו שליאו לא ישחק כי הוא הגיע אלינו אחרי תקופה קצרה שהוא לא היה פעיל בה וכי ידעתי שהמשחק הולך להתפתח כמו שהתפתח”, הסביר סקאלוני, שעל הדרך גם עקץ את היריבה על הסגנון האגרסיבי שלה. “בסוף החלטתי להכניס אותו בחצי השני כדי שייכנס לקצב לקראת ברזיל”.
“לפעמים פשוט צריך לנצח”, אמר מאמן האלביסלסטה ביחס למשחק הלא מרשים של נבחרתו. “לפעמים אתה לא יכול לשחק בצורה שאתה רוצה, בגלל הסגנון של היריבה וצריך להתאים את עצמך, זה מה שעשינו. השחקנים שלי יודעים מה אני חושב עליהם, אני גאה במה שאנחנו עושים”.
המחווה של רונאלדו לאוהדת אירלנד