1 צפייה בגלריה
זייש, פוליסיק, הדסון אודוי ו-ורנר
זייש, פוליסיק, הדסון אודוי ו-ורנר
זייש, פוליסיק, הדסון אודוי ו-ורנר
(האתר הרשמי של הפרמייר ליג)
בברצלונה רוצים מאוד לחזק את ההתקפה לקראת ינואר, ומעוניינים לבצע מספר עסקאות השאלה שיעמיקו את הסגל של צ’אבי. אחרי חתימתו של דני אלבס, ב’ספורט’ הקטלוני דיווחו היום (שבת) שאם ראחים סטרלינג, אותו בארסה רוצה מאוד, לא יגיע, מחזיקת הגביע הספרדי סימנה שחקנים מצ’לסי.
הסיכוי שמנצ’סטר סיטי תשחרר את הקיצוני שלה אינו גבוה, ובבארסה פוזלים ללונדון, שם אלופת אירופה סובלת מ”אובר בוקינג” של שחקני התקפה. יש בבלוז לא מעט שחקנים ברמה גבוהה שלא זוכים ליותר מדי דקות, והקטלונים היו רוצים לנצל את המצב. השמות שבולטים הם כריסטיאן פוליסיק, חכים זייש וקאלום הדסון-אודוי.
בבארסה ניתחו את שחקני ההתקפה וטענו שלשלושתם יש טכניקה גבוהה. פוליסיק חזר לאחרונה מפציעת קרסול ושולב ברוטציה, אבל יודע שאם ירצה להיות שחקן הרכב יצטרך לעזוב. את זייש הקטלונים סימנו לפני מספר שנים, והם מעריכים גם את יכולתו של הדסון-אודוי המבטיח.
בקטלוניה לא יודעים אם סרחיו אגוארו יחזור אחרי שאובחן כמי שסובל מבעיות בקצב הלב, ומרטין בריית’ווייט שמחלים גם הוא מפציעה ארוכה לא אמור לשחק עד פברואר. ב’סאן’ האנגלי דיווחו שבנוסף לשלישייה הכישרונית מהבלוז, גם החלוץ טימו ורנר סומן על ידי בארסה, שעשויה להביאו בהשאלה. הכול כמובן תלוי בהסכמת צ’לסי.