2 צפייה בגלריה
שחקני חולון
שחקני חולון
שחקני חולון
(שחר גרוס)
הפועל חולון חששה בדיוק מזה. עוד לפני המשחק מול הפועל תל אביב אמש (שבת), בסביבת המועדון ראו את המשחק מול האדומים מתל אביב כסוג של מוקש. הקבוצה הגיעה עם הגב לקיר, בדיוק כמו הפועל ירושלים, ואת שני המשחקים הללו חולוניה הפסידה. במועדון מאוכזבים מההפסד 67:62 ומבהירים כי הראש לא היה בקלוז׳, אותה יפגשו הסגולים ביום רביעי הקרוב במסגרת ליגת האלופות של פיב״א.
״נפלנו בריבאונד ההגנה״, אמרו במועדון לאחר ההפסד לחניכיו של דני פרנקו. הסגולים צהובים קיוו להמשיך את היכולת מהמשחק מול מכבי תל אביב, אך על הפרקט חניכיו של מאוריציו בוסקאליה נפלו בקרב על הלוחות (28:55 להפועל תל אביב) וביכולת הקליעה מבחוץ שהסתכמה ב-5/32 (15.6%). בכל הנוגע להגנה, הפועל חולון פתחה דווקא טוב כשהצליחה לעצור את האדומים על שמונה נקודות ברבע הראשון. בנוסף, האדומים של דני פרנקו איבדו 21 כדורים במשחק. אם לא היה די בהפסד, ניב משגב ספג מכה בגבו במהלך המשחק ואף קיבל טיפול, אך במועדון לא מוטרדים ובטוחים שהשחקן יהיה בסדר.
הקליעה בסופו של דבר היא שהכריעה את המשחק. הסגולים צהובים לקחו 66 זריקות (32 לשלוש ו-34 לשתיים) בסך הכול אמש. בתום שלושה רבעים, קבוצתו של בוסקאליה כבר עמדה על יותר מ-60 אחוזים מטווח ה-2 (63.5 ליתר דיוק), אך בסופו של דבר כל הזריקות שלא נכנסו מעבר לקשת (1/7 ברבע הרביעי וכאמור 5/32 לאורך כל המשחק) כבר הפכו את העסק למשימה קשה במיוחד.
בחולוניה חיו בשלום עם בחירת הזריקות מעבר לקשת, כשהכדורים פשוט לא נכנסו. במועדון היו מרוצים מכך שכל הנקודות שלהם היו תוצר של 27 אסיסטים אותם מסרו, והזכירו כי היו רחוקים חמישה אסיסטים בערב של 62 נקודות משבירת שיא מועדון, אותו השוו במחזור הפתיחה מול מכבי ראשון לציון, כאשר לשם השוואה באותו המשחק הם קלעו 101 נקודות. יחד עם זאת, בקבוצה הבהירו וסיכמו: ״אי אפשר לנצח כשקולעים ככה מבחוץ״.
2 צפייה בגלריה
מאוריציו בוסקאליה
מאוריציו בוסקאליה
מאוריציו בוסקאליה
(שחר גרוס)
ניב משגב אמר לאחר המשחק: "החטאנו הרבה זריקות פנויות מההתחלה, היו לנו התקפות טובות עם הזדמנויות טובות, ואם היינו קולעים עוד ארבע או חמש שלשות זה היה נראה אחרת. לא היינו שם כדי לעשות עצירות בסוף בהגנה. אני לא חושב שלא פתחנו טוב את המשחק, עם עוד כמה שלשות שהיינו קולעים הדברים היו נראים אחרת, ואז היינו רצים. הדברים נפלו שם. צריכים לדעת לעשות עצירות גם בימים שלא קולעים. עבדנו על הפועל בימים האחרונים ולא דיברנו בכלל על קלוז', זה משחק חשוב לנו ולאוהדים".