4 צפייה בגלריה
גאנדלמן, אבו פאני, פיבן וקניקובסקי
גאנדלמן, אבו פאני, פיבן וקניקובסקי
גאנדלמן, אבו פאני, פיבן וקניקובסקי
(ההתאחדות לכדורגל, רויטרס, רדאד ג'בארה ואיציק בלניצקי)
שינויים בסגל נבחרת ישראל. מוחמד אבו פאני, שרק חזר לאחרונה להתאמן, התלונן על כאבים בברך בפני אנשי מכבי חיפה ורופא הנבחרת ושוחרר היום (ראשון) מהסגל. הירוקים טענו מראש שהשחקן לא היה צריך להיות מזומן לסגל הנבחרת. השחקן נבדק פעם נוספת במסגרת הנבחרת והוחלט לאחר מכן שלא ישותף מול איי פארו במחזור האחרון של מוקדמות המונדיאל.
מי שעוד שוחרר מסגל הנבחרת הבוגרת הוא עומרי גאנדלמן, שערך לאחרונה את הופעת הבכורה שלו. שחקנה של מכבי נתניה חזר לסגל הנבחרת הצעירה, בעוד שחקני מכבי תל אביב, שחר פיבן וגבי קניקובסקי, זומנו על ידי המאמן וילי רוטנשטיינר לקראת איי פארו. שחקני הצהובים ערכו אימון בקריית שלום ב-11:00 לאחר שחזרו מארבעה ימי חופש.
4 צפייה בגלריה
גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי
(רדאד ג'בארה)
בתוך כך, מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר, הצליח להפתיע לא מעט משחקני הנבחרת כאשר באסיפה שקיים לאחר ההפסד מול אוסטריה אמר לשחקנים: "כל אחד צריך לקחת אחריות על ההפסד ולא להעביר ביקורת אחד על השני". הדברים כאמור הפתיעו מכיוון שלפחות על פניו לא היו ביקורות של שחקנים זה על זה: "יש לנו חדר הלבשה מגובש, אז לא ברור מי בדיוק העביר ביקורת מאיתנו זה על זה", אמרו בנבחרת.
המאמן מנסה אמנם לשדר עסקים כרגיל, אבל גם הוא מבין שהמשחק מול איי פארו עלול להיות קריטי עבור הנבחרת, לפחות בכל מה שנוגע לרצון לסיים את הקמפיין במקום השלישי. אמנם מדובר במקום שלא אמור להוביל את הנבחרת למונדיאל, אבל כזה שווילי יוכל להגיד בסיום הקמפיין ובדו"ח שיגיש לראשי ההתאחדות, שהוא עמד במשימה שהייתה עליו, להתקדם ולהגיע לפחות למקום השלישי.
4 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
(איציק בלניצקי)
הנבחרת תצטרך להסתדר ללא הכוכב הגדול שלה, ערן זהבי, שייעדר בחודש הקרוב בגלל פציעה. מדובר בחיסרון שלדעת שחקני הנבחרת הנו משמעותי, אבל משהו שניתן להתגבר עליו לנוכח העובדה שהיריבה היא איי פארו, שבבית ניתן וחובה לנצח אותה בכל הרכב שיעלה. אגב, גם להפרש השערים במשחק הזה תהיה בסיום השפעה על המיקום בטבלה. אוסטריה תארח במקביל את מולדובה, ונראה שבין שני המשחקים יתקיים פינג פונג של שערים, שהזוכה בו תזכה כאמור במקום השלישי.
הקפטן ביברס נאתכו אמנם התאושש מהסחרחורת שתקפה אותו במשחק באוסטריה, אבל החלטה לגבי שיתופו במשחק תתקבל במהלך היום. הנבחרת תקיים באצטדיון נתניה את משחקה מול איי פארו, ורוטנשטיינר עשוי להמשיך במערך של שלושה בלמים. שון וייסמן עשוי לפתוח בהרכב לצידם של מונס דאבור ומנור סולומון, שמקומם מובטח.
4 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
שון וייסמן
(רדאד ג'בארה)