2 צפייה בגלריה
אנסו פאטי חוגג
אנסו פאטי חוגג
אנסו פאטי חוגג
(רויטרס)
ההמתנה הארוכה של ברצלונה לבכורה של צ'אבי כמאמן בקאמפ נואו תגיע לסיומה ביום שבת בדרבי מול אספניול, אבל הוא ייאלץ להסתדר ללא אנסו פאטי הפצוע. בינתיים הכישרון הצעיר קיבל מחמאה מנשיא הליגה הספרדית, חאבייר טבאס, שאמר עליו: "אנחנו תמיד אוהבים להעריך את מה שיש מחוץ לספרד, אבל יש לנו את פאטי שהראה שהוא שווה ברמתו של אמבפה או טוב ממנו, למרות הפציעות שסבל מהן".
את הדברים אמר טבאס בראיון בספרד לפני הרביעייה והבישול של כוכב פ.ס.ז' ב-0:8 על קזחסטן במוקדמות המונדיאל. אמבפה שיסיים את חוזהו בפאריס בקיץ הקרוב, כבש העונה שבעה שערים והוסיף 11 בישולים ב-16 משחקים בכל המסגרות.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
ופאטי? החלוץ בן ה-19 שקיבל הקיץ את החולצה מספר 10, שהייתה שייכת לליאו מסי, מרבה לסבול מפציעות, אך בכל זאת הוכיח שהוא השחקן ההתקפי הכי מסוכן שיש לבארסה להציע. יש לו ארבעה שערים ובישול בשמונה משחקים העונה ובסך הכל הוא היה מעורב ב-30 שערים (21 כבש, תשעה בישל) ב-60 משחקים מאז ערך את הבכורה בבארסה.
מול אספניול, כאמור, פאטי ייעדר ולא רק הוא. ללא קון אגוארו, מרטין ברייתווייט ואוסמן דמבלה, שחקני ההתקפה היחידים שיעמדו לרשות צ'אבי הם ממפיס דפאיי, לוק דה יונג ויוסוף דמיר. מי שעשוי לקבל הזדמנות הוא הקיצוני מבארסה ב', עבדה אזאלזולי.