1 צפייה בגלריה
סוף טוב, הכל טוב
סוף טוב, הכל טוב
סוף טוב, הכל טוב
(באדיבות ההתאחדות הברזילאית)
שבוע אחורה, שעת ערב באצטדיון וילה בלמירו של סנטוס. שריקת הסיום כבר נשמעה וביציעה התפתחה מהומה - ולא בגלל ההפסד 2:0 לפלמייראס. במרכזה עמד ברוניניו - ילד בן 9, אוהד סנטוס שמשחק במחלקת הנוער שלה - והוא בסך הכל ביקש את חולצת האליל שלו, ז'אילסון. הבעיה, לפחות עבור הקהל המקומי, הייתה שהאחרון משחק בפלמייראס. בתגובה אוהדי סנטוס הבהירו לאוהד הצעיר ולאביו בדיוק מה הם חושבים על זה, ולא ממש בעדינות.
הסיוט של ברוניניו לא נגמר בזה שהאוהדים תקפו את אביו, אלא הוא עצמו החל לספוג איומים ברשתות החברתיות. בסנטוס גינו את התנהגות האוהדים, יצרו קשר עם האב, הזמינו את ברוניניו למשחק והאוהד הצעיר ניסה להרגיע את כל העניין כשכתב: "אני מצטער אם מישהו נפגע, אני פשוט אוהד את ז'אילסון. אני אוהד סנטוס, תמיד הייתי ובטח לא אוהד פלמייראס".
לסיפור הזה יש סוף טוב אפילו יותר: לא רק שברוניניו זכה לתמיכה ברשתות החברתיות (ועל הדרך צבר עוד 300 אלף עוקבים באינסטגרם), הוא קיבל את חולצתו של גאביגול והוזמן לבקר באימון של נבחרת ברזיל.
במהלך הביקור אתמול, ברוניניו פגש את ניימאר ולא הצליח לעצור את הדמעות. הכוכב אף חתם על חולצה של הסלסאו והעניק אותה לאוהד הצעיר, שהצטלם עם שחקני הנבחרת.